    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: awaria PolCardu? a odmowa autoryzacji przez telefon
    Date: Sat, 24 Feb 2007 15:27:05 +0100

    Witam
    Próbowałem dzisiaj bezskutecznie zapłacić KK w Kauflandzie i Realu (w
    Zabrzu). Niby awaria PolCardu. Co ciekawe w tym samym czasie w
    mniejszych sklepikach obsługiwanych też przez PolCard można było płacić
    bez problemu.
    Próbowałem wymusić na sprzedawcach (a później kierowniczkach działu
    obsługi kas) autoryzację przez telefon lub żelazkiem. Nie wiedziały
    nawet o czym ja do nich gadam. Nie da sie bo nie. Nawet spisanie
    nazwiska nie pomogło ;-P. W Realu (czy tam Geancie) wyglądało na to że
    wiedzą o czym do nich mówie ale nie mogą bo oni mają taką umowę z
    PolCardem że tylko elektronicznie.
    Więc jak to jest? Czy umowa z PolCardem może zawierać zapis że
    nieelektronicznie nie-da-sie?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust