  • 21. Data: 2012-07-26 22:42:07
    Temat: Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    W dniu 2012-07-26 18:50, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    99200,OLT_Express_od_jutra_odwoluje_wszystkie_loty_s
    amolotami.html>

    > Od jutra?
    > Od dziś. I to od rana :-)
    > http://biznes.onet.pl/nagle-odwoluja-loty,18571,5200
    452,1,news-detal

    I już po OLT:
    http://www.fly4free.pl/to-juz-koniec-lotow-olt-expre
    ss/
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12199932,
    OLT_Express_od_piatku_zawiesza_wszystkie_swoje_rejsy
    .html

    Pytanie co teraz z Amberem?

  • 22. Data: 2012-07-26 23:12:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr P. napisał(a) :

> [...]
    ss/
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12199932,
    OLT_Express_od_piatku_zawiesza_wszystkie_swoje_rejsy

    Ups...

    > Pytanie co teraz z Amberem?

    To samo?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 23. Data: 2012-07-26 23:19:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Wiedza to też doświadczenie życiowe. Z którego wynika, że PR firm
    > zawsze umniejsza klęski, a czasem wręcz je neguje. I to nawet do
    > samego momentu krachu.

    I co, brumie? Właśnie upadł OLT. Do samego końca zaprzeczali :-P I
    co? I wszystkie loty od jutra odwołane.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 24. Data: 2012-07-26 23:22:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-26, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > I co, brumie? Właśnie upadł OLT. Do samego końca zaprzeczali :-P I
    > co? I wszystkie loty od jutra odwołane.

    Tam loty:
    http://forsal.pl/artykuly/635794,inwestor_w_piatek_a
    lbo_bankructwo_olt_express.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2012-07-26 23:41:47
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    szczesliwi Ci, ktorzy zaplacili za loty karta kredytowa - maja jeszcze
    szanse odzyskac pieniadze (wg regulacji visy i mastercarda, jesli usluga
    nie zostala wykonana, bank zwraca klientowi pieniadze, choc nie wiadomo
    czy banki tak latwo sie poddadza)

    reszta chyba niestety moze sie pozegnac z gotowka....

  • 26. Data: 2012-07-26 23:45:48
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-26 23:41, ajaj pisze:
> [...]
    > czy banki tak latwo sie poddadza)
    >
    > reszta chyba niestety moze sie pozegnac z gotowka....

    tu wiecej o mozliwosci odzyskania pieniedzy przy platnosci karta:

    http://forsal.pl/artykuly/635803,odwolanie_lotu_pozn
    aj_prawa_pasazera_poradnik.html

  • 27. Data: 2012-07-27 01:12:17
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    ss/
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12199932,
    OLT_Express_od_piatku_zawiesza_wszystkie_swoje_rejsy

    Szkoda tego OLT :/...
    Myslalem, ze w koncu bedziemy mieli tanie loty krajowe
    a tu dupa- zapyzialy LOT nadal bedzie rzadzic- zostaje PKP albo auto.

    > Pytanie co teraz z Amberem?

    Wczoraj jak przejezdzalem kolo siedziby Ambera (Gdansk),
    to taki wysoki dzwig/zuraw albo czyscil napis "Amber Gold", albo go sciagal
    :).

    Ciekawe czy ten 28-letni szef jeszcze jest w kraju?...
    :)

  • 28. Data: 2012-07-27 10:20:57
    Od: ajaj <a...@a...pl>

> [...]
    > Myslalem, ze w koncu bedziemy mieli tanie loty krajowe
    > a tu dupa- zapyzialy LOT nadal bedzie rzadzic- zostaje PKP albo auto.

    Tez uwazam, ze szkoda...

    Tym bardziej, ze pewnie jest miejsce dla firmy zapewniajacej tanie loty
    krajowe w PL...

    Inna sprawa, ze z OLT expressem byl ten problem, ze zalozyli spore
    straty przez dlugi czas, a do tego trzeba bylo miec dobre finansowanie,
    a jak przypuszczam w momencie startu nie mieli i dopiero szukali, ale
    nie wyszlo... Byc moze zreszta teraz ktos kupi za grose OLT i bedzie juz
    wozil na bardziej rozsadnych ekonomicznie warunkach (znaczy dla firmy,
    bo dla klienta pewnie to oznacza podwyzki).

  • 29. Data: 2012-07-27 12:39:11
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07/27/2012 03:20 PM, ajaj wrote:

    > Byc moze zreszta teraz ktos kupi za grose OLT i bedzie juz
    > wozil na bardziej rozsadnych ekonomicznie warunkach (znaczy dla firmy,
    > bo dla klienta pewnie to oznacza podwyzki).

    Samoloty w wiekszosci leasingowane, odlecialy do wlascicieli.

    Linia nie lata.

    Zaufanie klientow zerowe.

    Kto to mialby kupic?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 30. Data: 2012-07-27 12:53:54
    Temat: Re: amber gold - chyba

    Najlepsze inwestycje obecnie, to w tak zwane pozabankowe pożyczki bez BIK, dla
    zadłużonych, czyli takie tam: http://pozyczkichwilowki.net.pl/ Bardzo wysokie
    oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle. Już
    chyba co najmniej kilka parabanków oferuje coś w rodzaju bankowych lokat z
    których pożyczki te są udzielane. Po0niewaz pożyczki te sa kilka -
    kilkunastokrotnie droższe od bankowych więc i te inwestycje są wielokrotnie
    wyżej oprocentowane od lokat w banku.