  • 1. Data: 2011-11-21 22:42:52
    Temat: Re: Rzyciowe kwestie ciągle aktualne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan45" jad097$1ur$...@n...task.gda.pl

    > Tak sobie myślę, że to mogłoby być ciekawe, taka zamiana
    > konta na kąt. W końcu każdy chce mieć jakiś swój kąt,
    > więc dlaczego nie w banku? Mam kąt w banku. To brzmi
    > całkiem przyjemnie. No i mamy błędów mniej, przynajmniej
    > o jeden mniej. Może piszący dziś błędnie podświadomie
    > dąży do swojego kąta?

    Twe dążenia sa nierealne. :)

    .
    /_\ -- trójkąt

    _
    [] czy /_\ -- czworokąty

    /\
    |__| -- pięciokąt

    /\
    \/

    /\
    \__/

    _
    / \
    \_/

    A teraz narysuj bank z milionem kątów. :)
    Cyrk Ci wyjdzie (lub sejm) nie bank. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-11-22 09:38:20
    Od: Jan <j...@w...pl>

    > Twe dążenia sa nierealne. :)
    (...)
    > A teraz narysuj bank z milionem kątów. :)
    (...)

    To nie jest aż takie trudne, jak Ci się wydaje.
    Wystarczy mnożyć kąty tworząc podzbiory.
    W każdym pomieszczeniu czworokątnym postawić tyle
    parawanów, żeby najważniejsi klienci mogli uznać,
    że każdy z nich ma swój kąt. Aby zwiększyć ilość
    kątów tworzymy następnie podzbiory w czwartym
    wymiarze, czyli dany kąt istniejący w trzech
    wymiarach jest wielokrotnie wykorzystywany w tym
    czwartym. A czas jako czwarty wymiar daje duże
    możliwości. W tym wymiarze klientów da się upakować
    bardzo gęsto. I starczy kątów dla wszystkich.
    Przy danej kasie stoi zawsze jeden klient, taka
    zasada. To samo jest z kątami. Komputeryzacja
    zapewni każdemu własny kąt w czterech wymiarach.
    Na cmentarzu mamy tak nawet bez komputerów.
    I bez konfliktów.

    Jan

  • 3. Data: 2011-11-23 00:53:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan" jafqib$e1i$...@n...task.gda.pl

> [...]

    > wymiarze, czyli dany kąt istniejący w trzech
    > wymiarach jest wielokrotnie wykorzystywany w tym
    > czwartym. A czas jako czwarty wymiar daje duże

    Czyli Ty wpłacasz w kącie B12 o 11 rano a ja wypłacam
    z kąta B12 o piątej po południu? Niech będzie. :)

> [...]
    > zasada. To samo jest z kątami. Komputeryzacja
    > zapewni każdemu własny kąt w czterech wymiarach.
    > Na cmentarzu mamy tak nawet bez komputerów.

    Tak, to prawda, że po jakimś czasie ten sam kąt
    cmentarny jest przyznawany innemu ciału.

    Dobrze, że mi przypomniałeś -- chyba muszę odwiedzić grób
    mojej pociechy. Wkrótce druga rocznica śmierci. Na 01 listopada
    nie mogłem odwiedzić mogiły, albowiem leżałem złożony niemocą. :)

    Jeśli do Bożego Narodzenia nie wpłacę grabarzowi stówki
    (chyba stówki) kąt mojej pociechy (prawie przez całe swe
    życie wychowywana była przez moją krewną, ale to jednak
    moja pociecha) może zostać przydzielony innym zwłokom. :)
    Zupełnie nieludzkie traktowanie ciała zmarłej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-11-23 17:05:00
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    napisał w wiadomości

    Jak żyć, jak rzyć , jak Twoja rzyć?

  • 5. Data: 2011-11-23 21:44:25
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisał w wiadomości
    >
    > Jak żyć, jak rzyć , jak Twoja rzyć?
    Pewnie jego rzyć ma sie dobrze,
    przynajmniej póki nie zaliczy buta ;)

  • 6. Data: 2011-11-23 23:47:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jajpfq$vn9$...@n...onet.pl

    > Pewnie jego rzyć ma sie dobrze,
    > przynajmniej póki nie zaliczy buta ;)

    To prawda, że kupiłem w sklepie sieci Bata buty do dupy,
    ale nieprawdą jest jakobym nosił je na dupie... Skąd te
    niemądre skojarzenia?! Hm?!

    Mam obecnie 4 pary zimowych butów... Trzeba kupować, kupować,
    kupować... Lepiej mieć dużo niż mało. :) Rok temu miałem jedną
    parę zimowych butów, której już nie mam...

    Buty to podstawa, na której opiera się cały człowiek -- póki nie padnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-11-25 01:38:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "!sp" jaj94e$2m9$...@n...onet.pl

    > Jak żyć, jak rzyć , jak Twoja rzyć?

    Jak to rzyć. :) Sra codziennie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    w torby wkładam powoli okruchy tamtych dni
    już nie ma dzikich plaż i gwarnej kafejki przy molo