  • 11. Data: 2003-01-27 01:56:13
    Temat: Re: absurdalne limity VE w PKO BP - jak zmienic?
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > i to był błąd czy aby na pewno w okolicy nie ma innego banku np. BZWBK
    > (ciekawa oferta dla studentów)

    na to wyglada, ale po wizycie w WBK (wawa, przy ogrodzie saskim jakby co) i BP
    (nowy swiat) pracownicy pko wydali mi sie znacznie bardziej przyjazni i
    kompetentni - wiec machnalem reka na drobne roznice na niekorzysc PKO w koszcie
    obslugi konta i robienia przelewow i zalozylem u nich...

    > właśnie za to nienawidzę tego banku w całym kraju robią wielka łachę że ktoś
    > ośmielił się przyjść do banku  coś załatwić

    no wlasnie ci moi odwrotnie :( ...chyba lubia jak klienci przychodza do
    odzialu; nie chca mi dac normalnych limitow do karty, wiec musze do nich
    przychodzic jak chce wyplacic Pieniadze. kaza kupic znaczek skarbowy za 15 pln
    zeby wlaczyc mozliwosc (platnego) zlecania przelewow przez telefon, wiec jak
    chce zrobic przelew to na razie ide do nich (mam niedaleko).
    :-/

    Wojtek

  • 12. Data: 2003-01-27 02:00:55
    Od: w...@p...onet.pl

    > Osobnik podający się za Użytkownik <w...@p...onet.pl> w poście

    > Hehe, znajomy jakiś czas temu założył tam konto studenckie (co go pokusiło -
    > do tej pory nie wiem) i dostal limit dzienny wypłaty z bankomatu 20 zł !! a
    > tygodniowo max 50 (sic!). To nie pomyłka, żadnych zer tu nie brakuje. I
    > jeszcze konta mu nie chcieli zamknąć, bo miał mniejsze wpłaty niż
    > zadeklarowane ("najpierw pan musi wpłacić minimalną zadeklarowaną kwotę -
    > dopiero później można będzie zamknąć konto"). To były dopiero jaja.

    hihi, to troche mnie pocieszyles :) choc z drugiej strony ja zadeklarowalem 500
    zlotych i dostalem wiecej niz Twoj znajomy - i to zanim wplynely pierwsze
    pieniazki. moze wiec jakbym zadeklarowal kilka razy wiecej dostalbym jakies
    sensowne limity....

    Wojtek

    PS. Na prawde nikt nie zna numeru telefonu albo maila do jakiejs w miare wysoko
    postawionej osoby w PKO BP ktora mialaby uprawnienia pozwalajace kazalac tym
    ludziom dac mi normalne limity? :-(

  • 13. Data: 2003-01-27 02:04:11
    Od: w...@p...onet.pl

    czy

    > tak! Wybrać BANK a nie atrapę.
    > mBank.

    mam i jestem zadowolony, ALE mimo regularnych wplywow plus czasem dodatkowo
    nieregularnych nie dadza mi salda debetowego

    > Lukas

    po co mi oni?

    > , TelePekao...

    stosunkowo drogie prowadzenie (w porownaniu z innymi kontami ktore moge
    zalozyc) a nie za bardzo widze jakies korzysci

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2003-01-27 06:50:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:1cdc.000004af.3e3491bc@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <w...@p...onet.pl>:

> [...]
    > skarbowy za 15 pln zeby wlaczyc mozliwosc (platnego) zlecania
    > przelewow przez telefon, wiec jak chce zrobic przelew to na razie ide

    co????
    to jakis koszmarek!
    To wez Wojtek zaloz sobie Inteligo i bedziesz mogl w dalszym ciagu chodzic
    do tych milych pań wpłacać gotówkę, a resztę załatwisz sobie calkiem sam.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-27 17:51:22
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    > postawionej osoby w PKO BP ktora mialaby uprawnienia pozwalajace kazalac tym
    > ludziom dac mi normalne limity? :-(

    Ja jak zobaczyłam limit 300 zł, poszłam i tak długo pani wyjaśniałam, że zmieniła
    mi te limity bez opłat. Oni tam sobie notują ile deklarujesz wpływu, ale Ty się pod
    tym nie podpisujesz, więc zawsze mozesz powiedzieć, że deklarowałeś inaczej a tylko
    pracownik tak wpisał. Ja jeszcze powiedziała, że to mi uniemożliwia normalne
    korzystanie z pieniędzy i zamknę konto tak szybko jak je otworzyłam.

    Zadeklarowalam 1kz a dostalam 300 wiec w sumie i tak ciebie potraktowali lepiej.

    Kaa

  • 16. Data: 2003-01-27 17:54:01
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > ALE mimo regularnych wplywow plus czasem dodatkowo
    > nieregularnych nie dadza mi salda debetowego

    A w PKO ci dadza?

  • 17. Data: 2003-01-27 21:07:32
    Od: w...@p...onet.pl

    > A w PKO ci dadza?

    po 3 miesiacach regularnych wplywow mozliwe ze tak, z tego co rozumiem...

    wojtek

  • 18. Data: 2003-01-27 21:14:43
    Od: w...@p...onet.pl

    > Ja jak zobaczyłam limit 300 zł, poszłam i tak długo pani wyjaśniałam, że

    to albo jestes bardzo przekonujaca, albo trafilas na normalniejsza kobiete. ta
    moja miala jakies straszliwe opory zeby przypadkiem mi tego nie dac. rozmowa
    byla jak z automatem
    :((((

    > Ja jeszcze powiedziała, że to mi uniemożliwia normalne
    > korzystanie z pieniędzy

    dokladnie tak mowilem

    > i zamknę konto tak szybko jak je otworzyłam.

    wlasnie to rozwazam, ale po sposobie rozmowy tej kierowniczki wnioskuje ze
    calkiem mozliwe ze ona powie, ze jej wszystko jedno. dlatego tego argumentu
    uzyje dopiero jak juz bede zdecydowany rzeczywiscie zamknac to konto jesli nie
    dostane czego chce

    na razie napisalem ladny list na s...@p...pl i naiwnie licze ze moze bedzie
    jakas odpowiedz

    > Zadeklarowalam 1kz a dostalam 300 wiec w sumie i tak ciebie potraktowali
    lepiej.

    w sumie to na jedno wychodzi :)

    > Kaa

    pozdrawiam,
    wojtek

  • 19. Data: 2003-01-27 22:24:00
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > po 3 miesiacach regularnych wplywow mozliwe ze tak, z tego co rozumiem...

    Po 3 miesiącach regularnych wpływów zarządali zaświadczenia o dochodach z
    zakładu pracy (konto zasilały przelewy z mojego konta w mBanku i wpłaty
    własne). W dniu kiedy przyszłam podpisać umowę o debet (wysokość przyznanego
    debetu to 120% wynagrodzenia) stwierdzili, że z takim dowodem nie mogę
    podpisać umowy.... z tym samym dowodem otworzyli mi konto. I już nie miałam
    żadnych wątpliwości co do zamknięcia konta. W mBanku z debetem było o wiele
    łatwiej. I dawali większe limity.

    Kaa

  • 20. Data: 2003-01-28 08:17:25
    Od: w...@p...onet.pl

    KG napisala:

> [...]
    > żadnych wątpliwości co do zamknięcia konta. W mBanku z debetem było o wiele

    masz debet w mBanku?? ja tesh kce! jak to zrobilas?!, wydawalo mi sie ze oni
    nie udostepniaja salda debetowego dla szarakow takich jak my :/

    pozdrawiam,
    wojtek