  • 1. Data: 2003-01-24 22:14:31
    Temat: kontrol
    Od: "Vierka" <v...@o...pl>

    W tym tygodniu dowiedziałam sie że Urzad kontroli skarbowej zaczął w tym
    roku
    kontrolę wszystkich konsultantek od kosmetyków.
    Sprawdzają, czy konsultantki mają zarejestrowane firmy, czy też sprzedają
    bez podatków.
    Daję wszystkim niezarejestrowanym konsultantkom radę, żeby w razie kontroli
    odpowiadały, że kupują na własne potrzeby.
    Wszystkich swoich kljentów poproście, żeby odpowiadali, że nic nie kupowali
    od was. Mnie niestety ukarali, bo nic o tym nie wiedziałam.

    Viera