  • Data: 2012-11-11 08:34:36
    Temat: a pro po listu do Rzecznika Praw Obywatelskich
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kiedyś żaliłem się odnośnie bandyckiego pobierania odsetek w wysokości 100% z lokat 1
    dniowych przy małym wkładzie, gdzie przy zysku 1 grosz ten grosz trafiał do Państwa,
    w tej kwestii napisałem mejla do RPO i dostałem niedawno odpowiedź.

    4 pięknie napisane strony gdzie na końcu 2 kluczowe zdania

    cyt: "Nie ma również podstaw do zarzucenia, że pobranie podatku w kwocie 1 grosza od
    odsetek w tej samej wysokości lub w wysokości 2 groszy stanowi konfiskatę mienia,
    bowiem chodzi o obiektywnie minimalne kwoty. Z tych względu Rzecznik nie podjęła
    działań w przedstawionej przez Pana sprawie"

    to tyle w temacie

    gregor