  • 211. Data: 2021-08-25 11:55:10
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Opisana sytuacja makroekonomiczna przeŽocyŽa siC na politykC instytucji
    finansowych w krajach zachodnich i wygenerowaŽa mikroekonomiczne
    przesŽanki kryzysu
    finansowego. Banki, towarzystwa ubezpieczeniowe i fundusze inwestycyjne
    w obliczu
    dobrej koniunktury gospodarczej i napŽywu znacznych zasobów pieni>dza
    rozwijaŽy
    incynieriC finansow> i stosowaŽy agresywne techniki sprzedacy. OferowaŽy
    dostCp
    do tanich kredytów konsumpcyjnych i skomplikowanych produktów finansowych,
    nie zwracaj>c dostatecznej uwagi na wiarygodnoW5 kredytow> klientów oraz ich
    nisk> wiedzC na temat nowinek finansowych. Instytucje odpowiedzialne za
    nadzór
    nad rynkiem kapitaŽowym nie reagowaŽy na rosn>ce ryzyko kredytowe i rynkowe"

    https://www.google.com/search?q=rola+bank%C3%B3w+w+k
    ryzysie&sxsrf=ALeKk03Jcta96fKjJEjtYDp-JJCGVjs5EA%3A1
    629797558808&ei=trwkYZfjMPiJ9u8P6eWG8AQ&oq=rola+bank
    %C3%B3w+w+kryzysie&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBggAEBYQHj
    oHCCMQsAMQJzoHCAAQRxCwA0oECEEYAFCWFFiWFGDBLGgBcAJ4AI
    ABgAGIAYABkgEDMC4xmAEAoAECoAEByAEJwAEB&sclient=gws-w
    iz&ved=0ahUKEwiXlrGErcnyAhX4hP0HHemyAU4Q4dUDCA8&uact
    =5

  • 212. Data: 2021-08-25 12:01:27
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Jeśli tak twierdzisz...

    Twierdzisz, że nie były dopuszczone?
    To dlaczego komisja wydawała rekomendacje dot. kredytów walutowych?

    > To dlaczego zwalasz winę na Kowalskiego?

    Jaką winę? Za co? Za podpisanie umowy?
    No bo podpisali umowę.

    > Pojebało Cię?

    SJTCP.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 213. Data: 2021-08-25 12:05:10
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Jak do ściany.
    >
    > Kowalskiemu _WOLNO_ nie znać się na ryzykach finansowych [...]

    Jasne że wolno.
    I wolno mu ponosić konsekwencje podpisanych przez siebie umów.
    W końcu nikt mu nie kazał.

    > OGARNIASZ?

    To Ty nie ogarniasz :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 214. Data: 2021-08-25 12:06:04
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    ABgAGIAYABkgEDMC4xmAEAoAECoAEByAEJwAEB&sclient=gws-w
    iz&ved=0ahUKEwiXlrGErcnyAhX4hP0HHemyAU4Q4dUDCA8&uact

    Czyli nie potrafisz wykazać tego o czym mówiłeś.
    Jakie to zaskakujące.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 215. Data: 2021-08-25 13:30:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 19:35, r...@k...pl pisze:
    > Kiedy ciebie oszukali?

    Nie rozumiesz podstawowych podstaw WOSu jak mawia Mariolka.

    W tym przypadku karalne jest świadome umieszczenie w umowie klauzul
    niedozwolonych.

    Najważniejszy zarzut: Sprzedawanie instrumentu spekulacyjnego pod nazwą
    kredytu hipotecznego.
    Wartość kapitału do spłacenia nie może się zmieniać.

    I pozamiatane ;-)

  • 216. Data: 2021-08-25 13:32:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 09:44, Wojciech Bancer pisze:
    > Banki może i będą wykazywać straty, ale dobry zarządzajacy przerzuci to
    > co będzie mógł na obecnych klientów. Więc m.in. Ty będziesz np. płacić
    > 50 zł, za konto, a nie 30 i się dorzucisz.:)
    >
    > W skrajnych przypadkach oczywiście za swą nieudolność w stanowieniu
    > prawa zapłaci państwo, czyli my wszyscy.

    To po co te lamenty banksterki?
    Było jest i będzie.

    Chodzi tylko o efekt pijarowy? "banki okradały klientów. UWAŻAJCIE" ;-)

  • 217. Data: 2021-08-25 13:43:13
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > To po co te lamenty banksterki?

    Nikt tam nie lamentuje.
    Po prostu ostrzegają o konsekwencjach i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 218. Data: 2021-08-25 13:45:31
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Wartość kapitału do spłacenia nie może się zmieniać.

    To jak chcesz go spłacić, skoro ma się nie zmieniać?

    > I pozamiatane ;-)

    Nom. Zamiotłeś się koncertowo.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 219. Data: 2021-08-25 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

> [...]
    >
    > W skrajnych przypadkach oczywiście za swą nieudolność w
    > stanowieniu prawa zapłaci państwo, czyli my wszyscy.

    Ale rozumiesz ze co do zasady to jest rozumowanie w stylu: nie scigajmy
    złodzieja rowerów bo jak go złapiemy to po pierwsze trzeba bedzie go
    ukarac a on nie ma kasy wiec trzeba bedzie go wsadzic do wiezienia a za
    to zapłaci panstwo czyli my wszyscy. Lepiej zeby sprzedał ten rower i
    bedzie swiety spokoj.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 220. Data: 2021-08-25 14:14:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 13:43, Wojciech Bancer pisze:
    > Po prostu ostrzegają o konsekwencjach i tyle.

    To ja ostrzegam że za oszukańcze umowy w postaci wyroków które mogą być
    dokuczliwe i że takie postępowanie w przyszłości może spowodować zyski
    mniejsze niż w Niemczech. ;-)