  • 111. Data: 2021-08-23 17:24:34
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 16:49, Wojciech Bancer pisze:
    > Mówisz, że wraz z tytułem bankiera dostajesz licencję wróża?

    Jak nie potrafisz przewidywać to jak Kowalski ma ci powierzać pieniądze?

    A tak... te pieprzone gwarancje ;-)

    Jak Ty na tym zarobisz? Jak w normalnym życiu sobie radzisz?

    Miałeś kiedyś jakąś firmę oprócz etaciku w placóweczce? ;-)

  • 112. Data: 2021-08-23 17:26:33
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Żeby było zgodnie sprawę na rachunek walutowy

    Po co deweloperowi franki na boga?
    Upadłeś za mocno i się odrealniłeś.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 113. Data: 2021-08-23 17:26:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 16:45, r...@k...pl pisze:
    > Bank też może upaść z hukiem i pociągnąć swoich kontrahentów.

    Mimo tylu moich podatków wpakowanych w OPIEKĘ? ;-)

    To SKANDAL. To NIE DZIAŁA. BANKI UPADAJĄ.

    CZAS ZAPRZESTAĆ tego procederu ;-)

  • 114. Data: 2021-08-23 17:27:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Jak nie potrafisz przewidywać to jak Kowalski ma ci powierzać pieniądze?

    Przewidywać czego? Przyszłości? Robisz z bankierów jakiś bogów, czy co?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 115. Data: 2021-08-23 17:28:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > I MASZ. Dureń ma kolejny problem ;-)

    To nie jest ładnie pisać o sobie w 3 osobie, wiesz?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 116. Data: 2021-08-23 17:29:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 17:26, Wojciech Bancer pisze:
    > Po co deweloperowi franki na boga?
    > Upadłeś za mocno i się odrealniłeś.

    Po co oferować komuś kredyt we frankach?
    Przecież na tym nie da się ZAROBIĆ ;-)

  • 117. Data: 2021-08-23 17:29:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Jak będziesz pisał kolejną umowę to pomyśl też o wypłacie gotówkowej. ;-)

    Po co? Przecież kasa ma trafić na rachunek sprzedawcy/dewelopera,
    a nie podle fantazji biorącego kredyt. I pewniej, i bezpieczniej,
    i taniej.

    Mamy XXI wiek, nie XVIII.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 118. Data: 2021-08-23 17:31:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    i w reakcji na banksterską odpowiedź.

    Czy gdyby rynek wyrażał swoje zapotrzebowanie na rozliczanie po
    amerynańsku (oddaję mieszkanie i jesteśmy kwita) to banki wyszły by na
    przeciw i OFEROWAŁY takie UMOWY?

  • 119. Data: 2021-08-23 17:34:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 17:28, Wojciech Bancer pisze:
    > To nie jest ładnie pisać o sobie w 3 osobie, wiesz?

    W podstawówce na polskim to omawialiście jakieś wiersze? Limeryki,
    fraszki, Murzynka BAMBO? ;-)

  • 120. Data: 2021-08-23 17:36:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 17:27, Wojciech Bancer pisze:
    > Przewidywać czego? Przyszłości? Robisz z bankierów jakiś bogów, czy co?

    Przewidywać że oszukiwanie że MA SIĘ FRANKI może skończyć się ŹLE?