  • 11. Data: 2009-02-28 19:35:27
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: TSK <b...@...com>

    Maciej Bojko pisze:

    > Czy nasz MSZ zajmuje się relacjami międzyludzkimi na warszawskim
    > Targówku?

    A byłeś kiedyś na Targówku czy tak tylko pierdolisz jak przyjezdny za GW.

  • 12. Data: 2009-02-28 22:37:03
    Od: "ST- LM" <s...@k...ltm.pl>

    > Polecam ksiazke pt. "Przedsiebiorstwo Holocaust".
    >
    > D.
    "Rasizm to dla mnie niepojęta rzecz..." tak powiadał Pawlak
    jak się wydało, że ma swoją bratanicę trochę przydymioną...
    "dziki też człowiek...' to pewnie słowa Kargula...
    może tak jak Hans Schmidt (Jan Kowalski) zapytany,
    co ma przeciwko Żydom odparł - W zasadzie nic,
    tylko Cyklon B...
    ST

  • 13. Data: 2009-03-01 10:28:34
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko pisze:
    > On Sat, 28 Feb 2009 19:16:10 +0100, SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Amerykanski-r
    aport-Polska-to-kraj-korupcji-antysemityzmu-i-rasizm
    u,wid,10895301,wiadomosc.html

    > A co, w raporcie "tych chujów" Chiny i KRLD wyglądają lepiej, niż
    > Polska? Czytałeś, oczywiście, stosowne fragmenty raportu Departamentu
    > Stanu i na tej podstawie formułujesz swoje sądy?

    nie - nie czytalem, ale stwianie nas obok tych dwoch krajow to lekkie
    przegiecie...

    > Dobry pomysł. Powinno się tę ciekawą zasadę traktowania własności
    > konsekwentnie rozszerzyć: np. kradzież samochodu jest przestępstwem
    > tylko wtedy, gdy właściciel ma obywatelstwo polskie, a reszta...

    manipulujesz moimi slowami... chodzilo mi bardziej oto ze jak ktos mial
    w dupie Polske to nie powinien teraz miec do niekogo pretensji ze jego
    majatek przepadl...

    > O, właśnie.

    ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 14. Data: 2009-03-01 11:53:01
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 01 Mar 2009 11:28:34 +0100, SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >nie - nie czytalem, ale stwianie nas obok tych dwoch krajow to lekkie
    >przegiecie...

    Zgadzam się. Ale to ty postawiłeś nas obok tych dwóch krajów, więc do
    kogo właściwie te pretensje?

    >manipulujesz moimi slowami... chodzilo mi bardziej oto ze jak ktos mial
    >w dupie Polske to nie powinien teraz miec do niekogo pretensji ze jego
    >majatek przepadl...

    Wychodzi na to samo: powinniśmy uznawać prawo własności tylko naszych
    obywateli.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2009-03-01 12:39:38
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > Zgadzam się. Ale to ty postawiłeś nas obok tych dwóch krajów, więc do
    > kogo właściwie te pretensje?

    dobra ;) faktycznie... wycofuje sie z tego co napisalem - nie jest znami
    tak zle - pi*drzwi jestesmy na poziomie Szwajcarii...

    > Wychodzi na to samo: powinniśmy uznawać prawo własności tylko naszych
    > obywateli.

    ale nie jest to to samo co Ty pisales ze jak komus z zewnatrz zajumaja w
    polsce samochod to mozna go spuscic na drzewo...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 16. Data: 2009-03-01 15:16:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Rudy i Kaczor obiecali goralom 60 mld usd to teraz trzeba placic. W
    > tym momencie pejsate stosuja klasyczne kopanie lezacego.

    Na razie jeden polityk stwierdził, ze to jest raport antypolski.
    Nie goj, więc mu naskoczą.
    Czekamy co powie "Jaro" czyli koci opiekun i jego brat.

  • 17. Data: 2009-03-01 15:58:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
> [...]
    > Nie goj, więc mu naskoczą.
    > Czekamy co powie "Jaro" czyli koci opiekun i jego brat.

    W 1968r siedzialem w lodzkim wiezieniu centralnym z niejakim
    Mayerowskim, mezu volksdeutchkerki
    i facecie porwanym z autostrady NRF- Berlin, oskarzonym bzdurnie o
    szpiegostwo. Otoz ten czlowiek
    byl wnukiem lekarza polskiego w miasteczku Kolo. Siedzac pod stolem wraz
    z siostra w samym centrum
    miasta obserwowal jak zolnierze niemieccy strzelali z okien domu dziadka
    do Zydow ukrywajacych sie
    w ich ogrodzie przed wywozka na mydlo. Kolo to bylo miasteczka w
    ogromnej wiekszosci zydowskie,
    w prasie zachodniej zrecenzowano ksiazke b.mieszkancow, ich
    drobiazgowe opisy gdzie jaki Zyd
    mieszkal i czym sie trudnil.
    Bylem przejazdem w tej miescinie juz w wolnej Polsce. Niezly majatek
    przeszedl tam w rece swinskich ryjow.
    Domy, w ktorych polska sluzaca mogla co jedynie mieszkac w drewnianej
    przybudowce i srala do dziury w ziemi,
    teraz naleza do jej dzieci. Nie zaplacily za to ani grosza- bo tez komu
    by mialy placic? Komuna przejela mienie
    martwej reki i rozdzielila ponownie, wg potrzeb lub tez domniemanych
    zaslug. Nie dziwi mnie wcale, ze Kahal b. sie
    na takie rozwiazanie krzywi i chcialby dzis Polske podoic. Moim zdaniem,
    nie oddawac nic Kahalowi bo za nim pojda
    pretensje Niemcow do polowy Polski. Oddac lub bezwzglednie wyrownac
    wartosc straconego majatku gminom zydowskim
    a takze tym b.nielicznym ktorzy ocaleli. Amerykanskiemu Kahalowi za to
    pokazac salut angielski srodkowym palcem do gory.
    Oni tam wcale nie sa tacy mocni jak by to chcieli pokazac- Polska jest
    dzis potrzebna Ameryce jako spolegliwy sojusznik.
    Nie wolno jednak sprawy zalatwic zwyczajnym- odpierdol sie chuju. Byli
    juz tacy, bogatsi i mocniejsi od Polski- w Szwajcarii.
    Wzial ich na zabek Senator d'Amato- bo tak mu dyktowal jego interes
    wyborczy. Szwajcarow tak ujebal, ze sie ugodzili placic
    jakies 1-2 miliardy dolarkow.
    tak wiec uwazajcie Rodacy- softly softly catch the monkey!

    fatso

  • 18. Data: 2009-03-01 16:23:56
    Od: zywy <m...@g...pl>

    SlawcioD wrote:

    > kumpel nie dawno wrocil ze stanow.

    > ameryka sama ma problem z tolerancja (wide zaklady ile Obama przezyje
    > jako prezydent).

    Taa.. kolega kolegi.. Ale pierdoly wypisujecie :) Nie chce mi sie
    prostowac, ale niezle sie usmialem. Dawajcie dalej, szczegolnie ten
    Brooklyn mnie interesuje. No i jeszcze o tych zydowskich licealistach
    bylo niezle :)
    MaciejZ

  • 19. Data: 2009-03-01 18:41:36
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Nie no, spoko.
    Ja nie analizuje tematu czy sie nalezy czy sie nie nalezy.
    Polsce nikt nie odda zadnych zagrabionych nieruchomosci zbiorowo, jak jest
    praktykowane tutaj.
    W ogóle chyba nikomu w ten sposób nie oddaja tylko na podstawie...
    narodowosci a nie obywatlestwa.
    Mówie, nie wnikam.

    Zacytowalem tylko co powiedzial nie-goj, wiec chyba bardzo ciekawy punkt
    widzenia.
    I tylko jestem ciekaw, co powiedza inni, wazniejszy.
    I nie wyjezdzajcie z zadnym Rudym, bo akurat ten to sie za bardzo nie moze
    odezwac.
    Niech cos powiedza bracia.

  • 20. Data: 2009-03-01 19:01:14
    Od: a...@v...pl

> [...]
    >

    > Rudy i Kaczor obiecali goralom 60 mld usd to teraz trzeba placic. W
    > tym momencie pejsate stosuja klasyczne kopanie lezacego.

    Rozumiem, że amerykańce będą oddawać ziemię Indianom i Meksykanom, a może i tak
    Wietnam odbudują??? Tylko jak rozliczą się z ludobójstwa.