  • 31. Data: 2013-01-25 19:37:41
    Temat: Re: Zmiany w moneybacku Meritum
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 25.01.2013 o 19:35 [sas] <n...@e...com> pisze:

    > Wg mnie oferta Mille KI wygląda lepiej.

    btw: czy między DK i KI przelewy są wykonywane online?
    [sas]

  • 32. Data: 2013-01-25 21:10:30
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    > Wg mnie oferta Mille KI wygląda lepiej.
    > [sas]

    Oczywiście że tak.

  • 33. Data: 2013-01-25 21:22:50
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    > btw: czy między DK i KI przelewy są wykonywane online?
    [sas]

    Tak. Mam 2 rory w mille (DK, KI) plus 2 oszczędnościowe. Wiele razy przerzucałem
    środki między nimi i zwykle takie przelewy są wykonywane natychmiastowo. Napisałem
    "zwykle", ponieważ raz mi się zdarzyło (nie tak dawno), że zrobiłem jeden przelew -
    który wykonał się natychmiastowo, jednak pomyślałem że przerzucę na oszczędnościowy
    nieco więcej i zrobiłem drugi przelew - no i środki z tego drugiego przelewu stały
    się "zablokowane". Może dlatego że robiłem to wieczorem? Na szczęście rano wszystkie
    środki były już na swoich kontach. Poza tym do mille nie mam zastrzeżeń. Pozdrawiam.