  • Data: 2021-11-19 14:59:00
    Temat: Zgubienie karty.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś mi się pierwszy raz przytrafiło - choć to rzeczywiście była kwestia "kiedy", a
    nie "czy" - bo jednak mała kieszonka w dżinsach się do noszenia karty średnio nadaje
    (lepsza jest do prezerwatyw - była taka fajna reklama dżinsów ;)
    Zauważyłem dość szybko, bo wypadła chyba przy wchodzeniu do autobusu - ale
    społeczeństwo było szybsze i jak wróciłem te 2 przystanki na piechotę, to już bank
    dzwonił, że ktoś moją kartę znalazł i nawet już do banku zadzwonił - "patrzaj panie,
    jaki uczciwy" (nie taki, jak w "Misiu", co miał ładniejszą okładkę na paszport).
    Ciekawe, jak szybko przyślą nową - pewnie na jutro kurierem nie zdążą, ale na
    poniedziałek może tak.
    Echhh, ale niestety dostanę już tą paskudną czarną płaskatą.
    Dobrze, że 1-2-3, którą też noszę, jest jeszcze czerwona.

    A na narzekanie na czarne płaskie santander w końcu odpowiedział, że jest im przykro,
    że mi się nie podoba, ale innej nie dadzą.
    A w ogóle to te nowe to są fajne, w 85% z recyklingu (jak woda w stacji kosmicznej,
    fuj) i jeszcze mają "laserowy nadruk" (a poprzednie miały "nadruk wytłoczony" ;)