  • 11. Data: 2002-03-25 10:27:03
    Temat: Re: Zatrzymanie karty w bankomacie
    Od: <k...@k...chip.pl>

    Mogę powiedzieć jak to wyglądało w moim przypadku - karta Maestro Citibanku
    (bardzo tutaj nielubianego :-)).
    Jadąc rano do pracy wstąpiłem do bankomatu (bankomat w placówce Citi Warszawa
    róg Al. Jana Pawła II i Al. Solidarności) wypłacić pieniądze. Wypłata poszła
    ok. Ale potem chciałem zrobić wydruk historii konta i w tym momencie bankomat
    się zawiesił i nie chciał oddać karty. Zadzwoniłem do CitiPhone (telefon obok
    bankomatu). Pan zaproponował abym spróbował przycisku "Cancel" (albo "stop" już
    nie pamiętam). Kilka prób nie dało rezultatu, więc zastrzegł moją kartę. Jadąc
    po południu z pracy wstąpiłem do tej placówki i dostałem od ręki nową kartę
    (prosto z drukarki), która była aktywna od dnia następnego. Wszystko to bez
    opłat. Tak to wygląda w przypadku Citi. Jak jest w przypadku innych banków
    niech wypowiedzą się inni.

    Pozdrawiam
    J. Karbowniczek

  • 12. Data: 2002-03-25 10:28:12
    Temat: Odp: Zatrzymanie karty w bankomacie
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    > No to miałeś fart.

    No to ja tez mialem fart.
    Bankomat bzwbk na Swidnickiej we Wroclawiu mi polknol. Przeszedlem sie do
    oddzialu na pl. Wolnosci (500m). Zszedl do mnie mily pan, powiedzial, ze
    jeszcze dzisiaj bedzie przy bankomacie i jak bedzie mial karte to zadwoni. I
    slowa dotrzymal. Jaszcze tego samego dnia mialem karte w reku.
    pozdrawiam,
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow
    -----/(o o)\ ... k...@i...pwr.wroc.pl
    --ooO--(_)--Ooo-----------------------------

  • 13. Data: 2002-03-31 00:22:34
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <k...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Mogę powiedzieć jak to wyglądało w moim przypadku - karta Maestro
    Citibanku
    > (bardzo tutaj nielubianego :-)).
    [ciach]Ale potem chciałem zrobić wydruk historii konta i w tym momencie
    bankomat
    > się zawiesił i nie chciał oddać karty.

    Mnie sie podobna historia zdarzyla trzy razy: dwa razy przy wydruku historii
    konta zawiesil sie bankomat w Feminie, a raz przy Chalubinskiego. W kazdym
    przypadku zastrzegalem karte (CitiPan ostrzegl mnie, ze moze tak sie
    zdarzyc, ze jak bankomat sie odblokuje, to na 5 sekund wypluje karte). Za
    pierwszym razem bylo najbardziej bolesnie, bo karta to bylo ostatnie MC z
    handlo wazne jeszcze z pol roku. Nowa karte albo embosowali na miejscu, albo
    przysylali do domu, nie zmienia to jednak faktu, ze z awaryjnoscia tych
    bankomatow nie jest dobrze.

    Grzesiek