  • 1. Data: 2007-10-11 13:38:15
    Temat: Zapomnieli i marży?
    Od: "Rafal W" <r...@w...pl>

    Witam.
    Wziąłem kredyt w CHF w banku X. Oprocentowanie LIBOR3M + 1,1 % (+1% do czasu
    wpisu do hipoteki). Rata malejąca.
    Mam dostęp do rachunku przez internet i tam w zakładce 'kredyty' w
    oprocentowaniu jest wpisane 2,79%. A więc tak jakby sam LIBOR3M bez marży.
    Pierwsza rata także zeszła w takiej wysokości, że wygląda to na sam LIBOR3M.
    Przysłano mi harmonogram, też jest tylko 2,79%.
    Pytanie co zrobić w takiej sytuacji. Zgłosić że coś jest nie tak? Czy czekac
    aż się sami połapią? Raty są automatycznie pobierane z konta a środki są
    dostępne więc mojej winy w tym nie ma. Jako że jest to kredyt z ratą
    malejącą kapitał pomniejsza się o poprawną kwotę.

    pozdr
    Rafał W.

  • 2. Data: 2007-10-11 18:19:47
    Temat: Re: Zapomnieli i marży?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Rafal W" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > środki są dostępne więc mojej winy w tym nie ma. Jako że jest to kredyt z
    > ratą malejącą kapitał pomniejsza się o poprawną kwotę.

    Ja bym nic nie robił. Ale nie cieszyłbym się też z góry, pierwsza rata mogła
    być za niepełny miesiąc albo coś tam. Ale nie widzę powodu aby cokolwiek z
    tym robić na tym etapie. :-)

    marekz