  • 1. Data: 2013-09-05 22:32:25
    Temat: Zamykanie konta w Getinie - dziś pierwsze podejście
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Zamykam konto w Getinie. W moim mieście jest tylko placówka franczyzowa,
    więc się tam udałem. Czynna do do 16:30. Pani stwierdziła, że do
    zamknięcia potrzebuje numer konta. Miałem. No to stwierdziła, że
    potrzebuje też numer konta oszczędnościowego. Tego nie przewidziałem.
    Jutro znów będę usiłował zamknąć.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-09-05 23:55:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzexs wrote:
    > Zamykam konto w Getinie. W moim mieście jest tylko placówka franczyzowa,
    > więc się tam udałem.

    Po co?
    Poczty u was nie ma?

  • 3. Data: 2013-09-06 21:37:31
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- witek (2013-09-05 23:55) --------

    > Po co?
    > Poczty u was nie ma?

    Noż kurde! A gdzie doznam podobnych emocji?!

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2013-09-06 21:45:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzexs wrote:
    > -------- witek (2013-09-05 23:55) --------

    > Noż kurde! A gdzie doznam podobnych emocji?!

    w burdelu. a znacznie przyjemniej.

  • 5. Data: 2013-09-09 17:25:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    masz konto w oddziale stacjonarnym czy GO/OO?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-09-09 19:53:25
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > masz konto w oddziale stacjonarnym czy GO/OO?

    GO/OO, cokolwiek to znaczy. Ale zakładałem przez net. Ale wydaje się, że
    proces przebiega prawidłowo - z serwisu zniknęła karta, czekam, aż
    zniknie samo konto.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-09-09 22:06:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > GO/OO, cokolwiek to znaczy. Ale zakładałem przez net. Ale wydaje się, że
    > proces przebiega prawidłowo - z serwisu zniknęła karta, czekam, aż
    > zniknie samo konto.

    getinonline i openonline, jak coś się nie uda to daj znać - prześlę
    formularz zamknięcia konta, wypełniasz i wysyłasz i nie musisz nigdzie
    chodzić

    --
    pozdrawiam
    RobertS