    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamykanie konta w BZWBK
    From: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>
    Date: Sun, 29 Feb 2004 22:05:18 GMT

    Witam
    Czy standardowa procedura jest to po zlozeniu podania o zamkniecie konta -
    konto aktywne jest jeszcze przez 2 miesiace ? - tlumaczy sie to tym ze
    musza splynac ze swiata dane o ewentualnych tranzakcjach - zaznaczam ze
    byla to zwykla karta bankomatowa viza elektron. Oczywscie zabrano mi ta
    karte i powiedziano ze nie dostane zadnego pokwitowania az do momentu
    uplyniecia tych 2 miesiecy.
    Wchodze sobie na portal bzwbk 24 i z zostawionych pieniedzy na prowadzenie
    konta przez owe 2 miesiace - czyli okolo 20 zl - zostalo (-) minus 5
    zlotych !! wyslano do mnie niedawno 2 listy ktore nie dotarly i pobiera sie
    odsetki od ujemnego salda !!! - to jakas paranoja ?! - jeszcze sie okaze ze
    zostane wciagniety do rejestru dluznikow za to ze nie wplacam na zamkniete
    juz dawno konto !!.

    Max