  • 1. Data: 2002-11-09 15:16:35
    Temat: Zagraniczne karty w Polsce
    Od: HB <h...@a...net.pl>

    Witam!

    Chcialbym sie dowiedziec jak wygladaja wyplaty z bankomatow wypuklymi
    kartami bankow zagranicznych (dokladniej Bank of Scotland) ? Chodzi mi
    o mozliwosci fizyczne, prowizje, itp.

    Z gory dziekuje.

    --
    Hubert Bartkowiak mailto:h...@a...net.pl

    Baza Danych o Obiektach Wyniesionych w Kosmos
    --> http://statki-kosmiczne.black.pl <--

  • 2. Data: 2002-11-09 15:22:00
    Temat: Re: Zagraniczne karty w Polsce
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Chcialbym sie dowiedziec jak wygladaja wyplaty z bankomatow wypuklymi
    > kartami bankow zagranicznych (dokladniej Bank of Scotland) ? Chodzi mi
    > o mozliwosci fizyczne, prowizje, itp.

    Dowiedz sie tego w banku - ktory wydaje te karte. JEsli jest ona w globalnym
    systemie - typu VISa - to fizycznie zadziala ;) A prowizje to pobiera twoj
    bank - wydawca, a nie bnankomat.

  • 3. Data: 2002-11-09 15:25:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:qj9qsu48kbjoao0ssnm5d2pbve5bu5b6oa@4ax.com, HB wrote:
    > Witam!
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec jak wygladaja wyplaty z bankomatow wypuklymi
    > kartami bankow zagranicznych (dokladniej Bank of Scotland) ? Chodzi mi
    > o mozliwosci fizyczne, prowizje, itp.

    Mozliwosc zalezy, jakie to sa karty (Visa, Master Card ...). Generalnie
    nalezy patrzec na oznaczenia bankomatu. Nie wszystkie bankomaty obsluguja
    wszystkie karty, ale w ogólnosci nie powinno byc klopotów.

    Jesli chodzi o prowizje, to nalezy sie dowiedziec w tabeli oplat i prowizji
    banku wystawcy karty, czyli Bank of Scotland. Nie sadze, aby uzytkownicy tej
    listy, w wiekszosci Polacy, znali tak dobrze te tabele (choc moze sie uda
    :) ). Ale zadania nie ulatwi nieznajomosc typu karty.

  • 4. Data: 2002-11-11 13:01:21
    Od: "Dawid Switala" <c...@o...pl>

    Uzytkownik "HB" <h...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam!
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec jak wygladaja wyplaty z bankomatow wypuklymi
    > kartami bankow zagranicznych (dokladniej Bank of Scotland) ? Chodzi mi
    > o mozliwosci fizyczne, prowizje, itp.

    Bankomaty: w zaleznosci od karty EC/MC, Visa ... szukaj po znaczkach na
    bankomacie
    90% banków pozwala wyplacic w kasie banku [ale jakie z tego tytulu sa
    prowizje to nie wiem] wiem natomiast ze w PKO w Poznaniu na Kopernika
    czekalem 15 minut na to az ktos zadzwoni do Polcardu i zautoryzuje ..choc
    ostatnio widzialem terminal ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Switala, Poznan;