  • 21. Data: 2009-01-23 17:32:59
    Temat: Re: Zaczyna być gorzej niżmyślałem....
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message
    news:glclt1$2ee$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Spoko jakis indeks ruszyl w gore , zaczyna tworzyc sie dobre wiesci

    Mimo, ze jestesmy w okolicach dolka z z listopada to liczba akcji ktore r/r
    wzrosly jest duzo wieksza. Jak dla mnie to oznacza odbicie juz niedlugo.

  • 22. Data: 2009-01-23 18:10:28
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mimo, ze jestesmy w okolicach dolka z z listopada to liczba akcji ktore
    > r/r wzrosly jest duzo wieksza. Jak dla mnie to oznacza odbicie juz

    3 kwartal tegoz roku bedzie potwierdzeniem, rozkrecania

  • 23. Data: 2009-01-23 20:14:44
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Właśnie odbiło się przed pierwszym oporem na 1547,15 ...

    Przed pierwszym wsparciem, a nie oporem - pardon.
    Niemniej jednak się odbiło i tak już zostało ....

    Dr.Endriu

  • 24. Data: 2009-01-23 21:47:37
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

    > fatso, ojczyzny się nie wybiera, ojczyznę się ma... a jak to dziadostwo w UK
    > będzie dalej narastac w takim tempie jak teraz to za kilka lat angole będą
    > przyjeżdżac do Polski do roboty... nasi jeszcze tam pracują rozpędem, ale co
    > mądrzejsi szykują się już do powrotu, bo to się już żywcem nie opłaca... żeby
    > nie wspomniec już o tym czym się tam odżywiacie... nic dziwnego, że dostajesz
    > orgazmu jak ci ktoś naszej kiełbasy przywiezie...

    viper, dostaje orgazmu bo ta kielbasa byla specjalnie podsuszana, no i
    jest najlepsza w swiecie.
    Lubie tez zjesc zupe borowikowa na polskich proszkach robiona ale
    podsypana suszonymi grzybkami
    z lasu. Kupuje produkty polskie w TESCO tutaj i je chwale. Jestem wiec
    patriota kuchni polskiej,
    do tego stopnia nawet ze moja sekretarka wie co to Little
    Pigeons(golabki)- bo jej podarowalem i ona teraz pewnie
    sama juz je znajdzie w sklepie i kupi. Peanow na rzecz Zubrowki spiewac
    nie bede, wspomne tylko ze juz przed laty
    moj kierowca(pracowalem nocami w agencji w Londynie) ja znal i ten
    Anglik chwalil. Jest miejsce na produkty polskie na tut.
    rynku i Polacy ich slawe rozniosa.

    Co do wartosci funta- to chyba znasz okreslenie: English perfidy?
    Co taki maly banczek jak NBP moze znaczyc w porownaniu do Banku Anglii?
    Gospodarka polska gnojona wojnami do gospodarki UK wzdetej handlem i
    produkcja dla swiata?
    Tym niemniej funt spadl w stos do dolara o 25% a w stos. do euro chyba o
    40%.
    W tym szalenstwie jest metoda- najlepszy dowod, ze nikt sie tym spadkiem
    nie przejmuje tutaj,
    on gra na nasza korzysc.

    pozdrowka

    fatso