  • 21. Data: 2019-11-03 15:00:31
    Temat: Re: Z cyklu: Widziały gały co podpisywały - od ... denominowanym też należy się
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 12:18, Robert Sierant pisze:

    > nudne lub nie, nikt na tym (pisaniu) nie zyskał ani nie stracił, ale
    > skoro masz kredyt w chf to czy podjąłeś jakieś konkretne działania?
    > walczysz z bankiem? masz sprawę w sądzie?

    Ja jestem małym trybikiem w tej wielkiej machinie która Cię PRZERAŻA ;-)

    PS. Czekam na ofertę banku. Tak jest mądrzej

    A wtedy rzucę półgębkiem: "Zaintryguj mnie" ;-)

  • 22. Data: 2019-11-03 16:08:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No to się doczekasz na godota.

  • 23. Data: 2019-11-03 16:43:04
    Od: z <...@...pl>

    > No to się doczekasz na godota.

    Spokojnie mam jeszcze 5 lat do końca kredytu.
    Byłem tu 15 lat temu
    To i mam nadzieję że kolejne 15 przetrwam ;-)

    Pogadamy za kilka lat. Ja czuwam ;-)

  • 24. Data: 2019-11-03 17:15:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, kredyt na 20 lat z 2004?
    To żaden z Ciebie "frankowicz" ;P

  • 25. Data: 2019-11-03 17:34:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 08:15:27 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Hmm, kredyt na 20 lat z 2004?
    > To żaden z Ciebie "frankowicz" ;P

    Dokladnie ... ale skorzystac z okazji mozna, a nawet trzeba,
    bo potem ci bank niby doceni, ze nie skorzystales ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2019-11-03 17:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 15:00:31 +0100, z napisał(a):

    > Ja jestem małym trybikiem w tej wielkiej machinie która Cię PRZERAŻA ;-)
    > PS. Czekam na ofertę banku. Tak jest mądrzej

    Mozesz sie nie doczekac ...

    J.