  • 11. Data: 2019-10-31 17:55:36
    Temat: Re: Z cyklu: Widziały gały co podpisywały - od ... denominowanym też należy się
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 15:22:59 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Jak to ściągnąć na dysk?

    Puść sobie z głośnika na komputerze i nagraj telefonem.

    Kiedyś była jeszcze możliwość nagrywania na komputerze ze źródła mix - czyli
    nagrywania tego, co idzie na wyjście głośnikowe karty dźwiękowej.

    Telefony też mogą nagrywać to, co grają - a przynajmniej te starsze, nowe podobno już
    nie (choć może chodzi tylko o rozmowy telefoniczne).

  • 12. Data: 2019-10-31 19:45:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-31 o 16:03, J.F. pisze:

    >Nie rozmywa się bo kredyt został wypłacony w PLN. Nie czytałeś
    >wyroku?

    Czytalem. Zacytuj odpowiedni fragment.

    >Jak wyżej. Wyroku nie czytałeś?

    >Czy indeksowany czy denominowany zarzut jest ten sam. BEZPRAWNY zapis
    >o zamianie waluty wg. własnej tabeli bankowej. Wyroku nie czytałeś?

    A wyrok zrozumiales ?

    >Dokładnie. Większość pewnie zostanie unieważniona. Tak jest prościej
    >i mądrzej.

    Tylko ze banki beda naciskac, zeby po tym uniewaznieniu dostac
    umowieona kwote CHF.

    >Tylko ta kwestia jest jeszcze nie wyjaśniona.
    >Od jakiego momentu liczyć przedawnienia. A wiadomo że dla banków jest
    >3 lata a dla klientów 10

    >Na chwilę obecną jest pewne że "frankowicz" wywalczy albo kredyt zero
    >procent. Albo złotowy z procentami frankowymi albo uniewaznienie
    >NIE MA INNYCH MOŻLIWOŚCI

    Na chwile obecna, to sie wydaje ze frankowicz MOZE wywalczyc
    uniewaznienie lub stope libor na kwote zlotowek wpisana w kredyt
    indeksowany ...

    >I tu UWAGA. To klient musi zdecydować. Nie można go zmusić do
    >konkretnej opcji. KONSUMENT JEST TU CHRONIONY

    O ile pamietam wyrok, to jednak sad decyduje, choc ma te decyzje
    ograniczoną

    J.

  • 13. Data: 2019-10-31 23:58:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 19:45, J.F. pisze:
    > O ile pamietam wyrok, to jednak sad decyduje, choc ma te decyzje
    > ograniczoną

    I kto tu nic nie zrozumiał? ;-)

  • 14. Data: 2019-11-01 08:52:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 23:58:54 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > I kto tu nic nie zrozumiał? ;-)

    Jak zwykle Ty.
    Sąd wybiera jego zdaniem najsprawiedliwsze rozwiązanie z dopuszczanych przez prawo.
    Wyrok TSUE jedynie mu to prawo objasnił.

  • 15. Data: 2019-11-01 17:32:22
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty.
    Widzę że walenie prosto z mostu Cię wzmaga.
    Brak owijania w bawełnę i taplania się w zawiłościach języka prawniczego
    co do wyroku TSUE chyba nie WYPACZA jego ESENCJI?
    WYPACZA?

    Jakież to nieprawdy zostały zawarte w przytoczonej tu audycji?

    Skonkretyzuj PROSZĘ.

  • 16. Data: 2019-11-01 17:55:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A czy ja mówię, że były nieprawdy?
    Dobra reklama nie kłamie - ona nie mówi całej prawdy.
    Tak samo jest z Twoją "esencją wyroku".
    Sam się oszukujesz, że nic na jej podstawie nie robisz?
    Akurat masz frankowy w bph - jak wygrasz, problem będą mieli USAńczycy z GE, a nie ja
    - dlatego zachęcam do walki, a Ty wciąż nic tylko obelgi zpod budki z piwem.

  • 17. Data: 2019-11-01 18:10:02
    Od: z <...@...pl>

    > a Ty wciąż nic tylko obelgi zpod budki z piwem.

    A nie należą się? ;-)

    A przez lata jak wysłuchiwałem tu obelg kierowanych do frankowiczów to
    było DOBRZE?

    Słynne wielokrotnie powtarzane "Widziały gały co podpisywały" jest nadal
    MODNE

    Przyjmij to na klatę. Pokaż że też jesteś "tfardy" ;-)

  • 18. Data: 2019-11-01 18:29:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nudne to po prostu.

  • 19. Data: 2019-11-01 20:38:24
    Od: z <...@...pl>

    > Nudne to po prostu.

    Widziały gały co podpisywały

    Przez dziesięć ostatnich lat nudne nie było? ;-)

  • 20. Data: 2019-11-03 12:18:40
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 20:38, z pisze:

    > Przez dziesięć ostatnich lat nudne nie było? ;-)

    nudne lub nie, nikt na tym (pisaniu) nie zyskał ani nie stracił, ale
    skoro masz kredyt w chf to czy podjąłeś jakieś konkretne działania?
    walczysz z bankiem? masz sprawę w sądzie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/