  • 1. Data: 2018-09-27 07:34:57
    Temat: Wzrosna stopy procentowe?
    Od: kacepr <c...@g...com>

    Coś słyszałem w radiu że maja wzrosnac stopy procentowe, a zazwyczaj jak
    rosna to lokaty ida w gore. Potwierdzicie ta informacje ?

  • 2. Data: 2018-09-27 08:40:47
    Temat: Re: Wzrosna stopy procentowe?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2018-09-27 o 07:34, kacepr pisze:
    > Coś słyszałem w radiu że maja wzrosnac stopy procentowe, a zazwyczaj jak
    > rosna to lokaty ida w gore. Potwierdzicie ta informacje ?

    To musiało być Radio Erewań :)

  • 3. Data: 2018-09-27 09:01:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 września 2018 08:40:53 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    > To musiało być Radio Erewań :)

    Kto wie, a może rządowe (za poprzedników żartowaliśmy, że reżimowe - i się
    doczekaliśmy)? Przecież stopami też rządzi "prezes Polski", i jak tak mówią w
    rządowym, to może się sprawdzić - to byłby taki bonus dla słuchających "przekazów
    dnia".

  • 4. Data: 2018-09-27 09:03:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 września 2018 07:35:01 UTC+2 użytkownik kacepr napisał:
    > Coś słyszałem w radiu że maja wzrosnac stopy procentowe, a zazwyczaj jak
    > rosna to lokaty ida w gore. Potwierdzicie ta informacje ?

    Ja potwierdzę, jak mi zapłacisz 1% lokowanej sumy.
    I tak dobrze na tym wyjdziesz, lepiej niż z "doradcą", bo weźmie więcej niż ja, a tak
    samo nie da żadnej gwarancji.

  • 5. Data: 2018-09-27 17:07:15
    Od: Zenek <a...@i...pl>

    W dniu 27.09.2018 o 07:34, kacepr pisze:
    > Coś słyszałem w radiu że maja wzrosnac stopy procentowe, a zazwyczaj jak
    > rosna to lokaty ida w gore. Potwierdzicie ta informacje ?

    nie potwierdzam, nie zaprzeczam, jak w w Fakcie napiszą lub Faktach TVN
    podadzą to będzie prawda :)

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2018-09-27 22:26:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nie potwierdzam, nie zaprzeczam, jak w w Fakcie napiszą lub Faktach TVN
    > podadzą to będzie prawda :)

    oczywiście, że wzrosną, kiedyś na pewno, tylko nikt nie wie jeszcze kiedy

    ps
    te setki tysięcy kredytobiorców z pewnością również się ucieszy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2018-09-28 15:11:43
    Od: p...@g...com

    Den torsdag 27 september 2018 kl. 22:26:19 UTC+2 skrev RobertS:

> [...]
    >
    > ps
    > te setki tysięcy kredytobiorców z pewnością również się ucieszy...

    Raty kredytow wcale nie musialyby wzrosnac nawet przy stopie procentowej o 1-1,5%
    wyzszej.
    Wystarczy, ze banki zrezygnowalyby z czesci marz i prowizji, ktore pobieraja w
    zwiazku z udzieleniem i obsluga kredytu.
    A stopy procentowe rzeczywiscie nalezaloby podniesc i to przede wszystkim w
    eurolandzie, Szwecji, Szwajcarii, Danii, ktore to mimo od wielu lat utrzymujacej sie
    dobrej koniunktury prowadza eksperymenty ze stopa procentowa.

  • 8. Data: 2018-09-30 21:33:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-09-28 o 15:11, p...@g...com pisze:

> [...]
    dobrej koniunktury prowadza eksperymenty ze stopa procentowa.

    jezeli kredyt ma oprocentowanie wibor + marża to w jaki sposób
    oprocentowanie miałoby nie wzrosnąć przy wzrośnie stóp %?

    i dlaczego banki mają rezygnować z części swojej marży?

    nie widzę sytuacji, że nagle wzrosną stopy procentowe banki zapłacą
    więcej za depo a koszt kredytu pozostanie na takim samym poziomie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2018-09-30 21:47:18
    Od: p...@g...com

    Raty kredytow nie musialyby wzrosnac. Bank nawet przy wyzszej stopie i marzy moze
    zrezygnowac z czesci lub calosci prowizji za jego przyznanie, a wtedy dla
    kredytobiorcy koszt wcale nie musialby byc wiekszy.

  • 10. Data: 2018-09-30 21:58:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 21:47:20 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Raty kredytow nie musialyby wzrosnac. Bank nawet przy wyzszej stopie i marzy moze
    zrezygnowac z czesci lub calosci prowizji za jego przyznanie,

    A czemu niby?