  • 1. Data: 2009-03-08 19:10:08
    Temat: Wznowienie KK w DnB Nord ?
    Od: "master" <m...@e...pl>

    http://www.dnbnord.pl/pl/oferta-/klienci-indywidualn
    i/karty-platnicze/karty-kredytowe/

    http://www.dnbnord.pl/pl/oprocentowanie-/oprocentowa
    nie-kredytow/

    Oprocentowanie rewelacyjne, ale wiem, że jakiś czas temu zaprzestali
    wydawania w związku z kryzysem. Teraz znów obniżyli oprocentowanie, więc
    może już wydają te karty ? Podobno można też do nich przenieść kartę, co
    chętnie bym uczynił ;)

  • 2. Data: 2009-03-08 22:49:47
    Temat: Re: Wznowienie KK w DnB Nord ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    master pisze:
> [...]
    > wydawania w związku z kryzysem. Teraz znów obniżyli oprocentowanie, więc
    > może już wydają te karty ? Podobno można też do nich przenieść kartę, co

    16,07% to jest rewelacyjne oprocentowanie ?

    + do tego:
    "jeżeli nagle potrzebujesz gotówki w najbliższym bankomacie możesz
    skorzystać z pożyczki gotówkowej oprocentowanej jedynie 21,75%**"

    jedynie... :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-09 20:33:22
    Od: "master" <m...@e...pl>

> [...]
    > "jeżeli nagle potrzebujesz gotówki w najbliższym bankomacie możesz
    > skorzystać z pożyczki gotówkowej oprocentowanej jedynie 21,75%**"

    Z bankomatów nie korzystam. Interesuje mnie tylko to:

    transakcje bezgotówkowe: 11,50%

    na karcie MasterCard DnB Nord.

    Niższe ma już tylko Visa Gold w BOŚ, ale u nich trzeba stertę papierów i
    Vise Gold z innego banku w przypadku przeniesienia, a akurat mam Classica ;)

  • 4. Data: 2009-03-09 22:26:11
    Od: d...@g...com

    On 9 Mar, 21:33, "master" <m...@e...pl> wrote:

    > transakcje bezgotówkowe: 11,50%
    [...]
    > Niższe ma już tylko Visa Gold w BOŚ, ale u nich trzeba stertę papierów i
    > Vise Gold z innego banku w przypadku przeniesienia, a akurat mam Classica ;)

    Sprawdź kartę Kredyt banku: przy przeniesieniu karty - 9,99%

    --
    http://ModlmySie.pl - Modlitwy na każdą okazję
    http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!