eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa blokada niż wartość transakcji › Wyższa blokada niż wartość transakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Akkon <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wyższa blokada niż wartość transakcji
    Date: Wed, 24 Jun 2009 14:47:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <h1t784$4tc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-111-98-206.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1245847620 5036 86.111.98.206 (24 Jun 2009 12:47:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jun 2009 12:47:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (X11/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491792
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,

    dzisiaj pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja. Dokonywałem zakupów
    przez internet płacąc kk. Sklep do przeprowadzania płatności
    internetowych korzysta z usług przelewy24.pl. Z kolei przelewy do
    autoryzacji kk korzystają z pośrednictwa Moneybookers.

    Cała transakcja opiewała na 188,50 zł. Wszystko przebiegło szybko i
    sprawnie. Natychmiast po autoryzacji otrzymałem 3 maile (od sklepu,
    przelewy24 i Moneybookers) z potwierdzeniem prawidłowej płatności na tą
    sumę. Tymczasem na założonej przez Moneybookers blokadzie na mojej kk
    pojawiło się 192,49 zł. Dla jasności: płatność była realizowana w
    polskim sklepie, walutą rozliczeniową był złoty.

    Ktoś się spotkał z czymś takim?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1