  • 21. Data: 2005-07-06 12:53:49
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > MSZ ja też. ATSD gdzieś czytałem że w hameryce (usiech) używają takich
    > kart byli bankruci dla odzyskania zaufania banków, może być nie aktualne.

    ATSD, co sie kryje za tym tym razem? :-)

    Przyklad Hameryki znam tylko z opowiadan i zaslyszen...
    Doszlo do mnie, ze ludzie po ogloszeniu bankrutctwa i umozenia naleznosci
    wobec instutucji finansowych, po jakims czasie ponownie zaczeli wachlowac
    sie kartami roznych bankow, z nowymi rzecz jasna limitami (ale tak jak
    pisze, to tylko zaslyszenia i ile w tym prawdy a ile nie, w to juz wglad nie
    mam).

  • 22. Data: 2005-07-06 12:54:55
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Ależ owszem.

    Nawet debetową Visa Electron.
    Wystarczy wypłacić 50 zł z obcego bankomatu, kiedy na koncie jest 50 z
    hakiem, a ten "hak" nie starcza na kilka złotych prowizji.

    Pytanie, czy każdą kartą, każdego banku, czy któryś z banków nie pozwoli w
    takim przypadku na podjęcie tych pięćdziesięciu złotych, skoro nie starczy
    na prowizję?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 23. Data: 2005-07-06 12:59:11
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Janusz - Vahanara <[invalid]tu_wstaw_mój_nick@olimp.gapp.pl> napisał(a):

> [...]
    > takim przypadku na podjęcie tych pięćdziesięciu złotych, skoro nie starczy

    I coz ja z tego niedozwolonego z takiego debetu bede mial, ze nie mam na
    prowizje po wyplacie z obcego bankomatu?
    Jak sie narazac, to z zyskiem.

  • 24. Data: 2005-07-06 12:59:52
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > ATSD, co sie kryje za tym tym razem? :-)

    a tak swoją drogą kolega powinien się dokształcić ze spolszczonych
    skrótowców usenetowych

    no to prawdopodobnie mowimy o tym samym

  • 25. Data: 2005-07-06 13:01:44
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-06 14:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    n...@g...SKASUJ-TO.pl, gdy pisał(a):

    > Nic podobnego.

    To bądź łaskaw rozwinąć myśl, uzasadnić ją i wskazać kartę, która nie
    dopuszcza *niedozwolonego* debetu.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 26. Data: 2005-07-06 13:02:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To bądź łaskaw rozwinąć myśl, uzasadnić ją i wskazać kartę, która nie
    > dopuszcza *niedozwolonego* debetu.

    Za trudne ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 27. Data: 2005-07-06 13:11:16
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to n...@g...SKASUJ-TO.pl posłał(a) w świat wiadomość

    Ty nic.
    A taki Lukas, na przykład, zarobi 30 zł opłaty za niedozwolony debet, o ile
    nie dołoży kolejnej kwoty za łaskawe poinformowanie cie telefonem o
    debecie. Plus oczywiście karne odsetki.

    Banki lubią sprawiać klientom "ciekawe niespodzianki".

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 28. Data: 2005-07-06 13:12:43
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Za trudne ;-)

    No dobra, pytam poważnie. Jest taka karta?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 29. Data: 2005-07-06 13:14:50
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to n...@g...SKASUJ-TO.pl posłał(a) w świat wiadomość

    Ty nic.
    A taki Lukas, na przykład, zarobi 30 zł opłaty za niedozwolony debet, o ile
    nie dołoży kolejnej kwoty za łaskawe poinformowanie cię przez telefon o

  • 30. Data: 2005-07-06 13:15:30
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > To naprawde zależy od... oddziału tego banku.
    > Wiem bo sam to przerabialem :-)

    Jestes w bledzie, albo nie wiesz na jakiej zasadzie dziala bank z systemem
    za krola swieczki. Owszem, w wielu cywilizowanych bankach, decyzja zapada
    juz w oddziale czy przyznajemy takiemy delikwentowi karte czy nie, ale w
    przypadku Pekao oczywiscie wszystko po hebrajsku, skladamy wniosek, wniosek
    jest wysylany do CKC Pekao z ktorym nie maja nawet wspolnego systemu
    internetowego, dzialaja jak dwa niezalezne od siebie systemy (XXI wiek?! Nie
    w pekao), CKC rozpatruje i wydaje werdykt...

    Sprobujcie podjac srodki z oddzialu banku z rachunku do jakiego macie
    podpieta Vise Classic... To ze bank swoje Eurokonta prowadzi u siebie, tak
    przykladowo taka Visa Classic prowadzona jest w CKC i teraz jesli chcemy
    wyplacic, to myslicie ze babka w kasie to widzi w systemie ile jest na
    naszej VC? A skad! Telefon do CKC czy Pani Iksinska moze zdjac z konta
    Kowalskiego okreslona sume pieniedzy. Jeden wielki LOL

    Pozdrawiam,
    Sebastian.