  • 11. Data: 2004-06-09 14:03:17
    Temat: Re: Wymiana Euro na Złotówki.
    Od: "curka" <s...@p...pl>

    Użytkownik "zorad zorad" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ca6qd4$nnb$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam spore oszczednosci w Euro i chcialem zainwestowac je w jakis fundusz
    > powierniczy u nas w PL. No i waham sie, czy wskoczyc "na ten tor" jak
    > najszybciej (ten tydzien), czy moge odczekac(przyszly miesiac).

    Jak wiadomo w sierpniu wygra samoobrona (a przynajmniej mocno wejdzie) więc
    we wrześniu masz jak w banku euro po 5.8-6.0

  • 12. Data: 2004-06-10 02:57:14
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Szukam najkorzystniejszej metody wymiany Euro na Złotówki. Przyjmijmy
    kwote
    > 10.000 Euro. Czy ktoś z was robił może jakieś obliczenia dla kwot tego
    rzędu ?

    A probowales w ING ? Oni tam maja tabele preferencyjna dla wymieniajacych >
    5000 USD (lub rownowartosc w innej walucie)
    Zajrzyj tu:

    http://www.ing.pl/u235/template/fp,currency,quotatio
    n.wm/category_id/3/navi/108773

    Pozdrawiam