  • 1. Data: 2004-12-16 19:20:09
    Temat: Re: W jakim banku konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Malicki napisał:
    > Co to znaczy rozłazi się? Nie łaczy się? Zrywa? Nie autoryzuje?
    > A jak inne banki i PDA?

    Rozłazi się (w sensie) na ekranie palmtopa jest duże przesunięcie menu i
    obrazków. Dużo wolnego miejsca i trzeba przewijać. Ktoś niedawno o tym
    pisał na grupie, ale teraz nie mogę znaleźć w archiwum w Google.
    PoGoogle'aj sobie.

    K.

  • 2. Data: 2004-12-17 17:15:46
    Od: "Piotr Malicki" <s...@n...pl>

    Witam,

    dawno mnie tu nie było.
    Dzisiaj wracam z pytaniem, w jakim banku załozyć rachunek firmowy dla
    jednoosobowej działalności gospodarczej?
    Założenia:
    - nie cierpię "starodawnych" banków typu PKO BP czy PeKaO S.A.
    - mogą być banki internetowe
    - przelewy mają byc wykonywane szybko
    - musi byż dostęp przez Internet (tak jak CitiOnLine, ew przez Javę albo
    inne wynalazki)
    - dobrze by było aby dostep zdalny był z PDA (przeglądarka pod PalmOS lub
    WinCE)
    - małe opłaty za prowadzenie konta i małe za przelewy (krajowe i
    zagraniczne)
    - mozliwośc wystawienia firmowego plastiku
    - oprocentowanie może być znikome, nawet zerowe, nie zamierzam tam
    przetrzymywać środków
    - konto ma służyć do operacji z ZUS, Urzędem Skarbowym, opłaty stałe (prąd,
    telefon, Internet itp) oraz wpłaty na konto od kontrachenta

    To chyba tyle. Ciekaw czy to wyżej się gdzieś nie wyklucza.
    proszę o opinie i spostrzeżenia uzytkowników.
    Dzięki
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-12-17 17:47:19
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Malicki" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (prąd,
    > telefon, Internet itp) oraz wpłaty na konto od kontrachenta

    ja mam obecnie BZWBK ale teraz chce zmienic, bo sa duze oplaty
    30zl za prowadzenie, 3 zl za elixir, 2 zl za inny (ktory idzie 3 dni
    robocze)

    mysle o mBanku - konto za free, US i ZUS za darmo, inne przelewy 1zl

  • 4. Data: 2004-12-17 18:34:48
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Malicki" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > kontrachenta

    Warto byłoby też zainwestować w słownik ortograficzny np. ze sprawdzaniem
    pisowni po sporządzeniu emaila. ;-))

    A tak poza tym, mbank wydaje się rozsądny, ale rozłazi się na PDA. Jeśli
    jesteś to w stanie przeboleć, to raczej mbank.

    pozdrawiam

    siemka

  • 5. Data: 2004-12-17 18:57:03
    Od: "Piotr Malicki" <s...@n...pl>

    > Warto byłoby też zainwestować w słownik ortograficzny np. ze sprawdzaniem
    > pisowni po sporządzeniu emaila. ;-))

    ups....

  • 6. Data: 2004-12-17 19:43:11
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    > Co to znaczy rozłazi się? Nie łaczy się? Zrywa? Nie autoryzuje?
    > A jak inne banki i PDA?

    W zależności od PDA widać albo sam panel główny, albo sam panel menu. Nic mi
    nie wiadomo o innym zachowaniu PDA.

    Heja

    siemka

  • 7. Data: 2004-12-18 03:14:56
    Od: "_Morfeusz_" <m...@l...pl>

    "Piotr Malicki" <s...@n...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > To chyba tyle. Ciekaw czy to wyżej się gdzieś nie wyklucza.
    > proszę o opinie i spostrzeżenia uzytkowników.

    Jest tylko jeden problem z mBankiem, a mnianowicie to, że o ile sie
    orientuje to w mBanku nie ma przelewów zagranicznych.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-12-18 03:17:49
    Od: "_Morfeusz_" <m...@l...pl>

    Jest tylko jeden problem z mBankiem, a mianowicie to ze o ile sie orientuje
    to w mBanku nie ma przelewow zagranicznych, a o takich wspominales pytajac
    o bank.

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2004-12-18 08:14:06
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-18, _Morfeusz_ <m...@l...pl> wrote:

    > Jest tylko jeden problem z mBankiem, a mnianowicie to, że o ile sie
    > orientuje to w mBanku nie ma przelewów zagranicznych.
    Jesli masz zamiar wykonywać przelewy zagraniczne to zostaje IMHO w
    rozsądnej cenie MultiBank..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2004-12-18 11:23:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    _Morfeusz_ <m...@l...pl> wrote:
    > Jest tylko jeden problem z mBankiem, a mianowicie to ze o ile sie
    > orientuje to w mBanku nie ma przelewow zagranicznych, a o takich
    > wspominales pytajac o bank.

    Ale maja byc. Pewnie jakos luty-marzec - chyba, ze cos im sie tam przesunie

    Zadbaj o swoje pieniądze!