    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Windykacje...
    Date: Wed, 4 Feb 2009 00:44:16 +0100

    Pojawiają się powoli ;) ogłoszenia firm windykacyjnych...

    Tak sobie myślę... Niby Volvo ma wzmocnione szyby, ale przecież nie pancerne...
    Szkoda, że nie myślałem o kryzysie, gdy zamawiałem samochód... ;)

    Może by tak BZ WBK oddać jakiemuś windykatorowi?...

    Pamiętam, że nie biorą zaliczek...
    I nie czekają na wyroki sądowe...
    Może warto...

    Wprawdzie raz (a może i dwa razy) dosłownie powstrzymywałem windykatora,
    który jechał (ze mną -- co gorsza, i moim samochodem) po spluwę, :) lecz
    może tym razem nie będzie takiej potrzeby... (potrzeby używania argumentów
    -- po mojej stronie, i po stronie windykatora; może tym razem windykator
    nie będzie chciał rozmawiać z argumentem w ręku lewym lub prawym ;) -- chyba
    był leworęczny, bo jakoś dziwnie podawał mi rękę na powitanie)

    Aby było jasne -- rozmawiałem z kilkoma windykatorami.
    I tylko jeden uważał, że rozmowa musi być konkretna,
    to znaczy musi być argumentowana solidnie...

    Inni uważali, że dłużnik przestraszy się i bez argumentowania... ;)

    A dłużnik mój przestraszył ;) się -- w dupie miał nie tylko prawo polskie,
    ale i zdrowy rozsądek, bo sędzia uchyliła prawomocny wyrok, nie zważając
    na zasady nie tylko prawa polskiego, lecz i prawa zdrowego rozsądku. :)

    -=-

    Czy chciałbym widzieć głowę tej sędzi na pieńku?

    Mnie to wszystko jest obojętne -- na pieńku czy na pniu... :)
    Toporem, mieczem, czy gilotyną... Oby głowa w miskę z wikliny
    wpadła, bo z metalowej to potrafi wyskoczyć... Później turla
    się, brudzi ulice... Fuj...

    -=-

    A... Byłbym zapomniał... Nie mam pieniędzy na opancerzony samochód. ;)

    -=-

    Kolejna sędzia potwierdziła uchylony wyrok? Niby tak.
    Więc proponuję -- sędzi (która uchyliła, uragając zasadom
    zdrowego rozsądku) głowę ściąć a za jakiś czas -- przyszyć. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'