  • 11. Data: 2012-05-01 12:45:53
    Temat: Re: Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
    Od: TheBest <c...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 09:36, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Ale 6.4 Wypłacanie środków w wielu walutach. ...Jeżeli Użytkownik ma
    > możliwość wypłacania środków na kartę z logo MasterCard lub Visa,
    > wypłata może nastąpić w walucie innej niż waluta kraju zamieszkania
    > Użytkownika pod warunkiem, że system PayPal obsługuje wypłaty w podstawowej
    > walucie karty.
    >
    > Mozecie mi rozjasnic o co chodzi z tymi kartami? Czy istnieja konta
    > walutowe z karta w Euro na ktora moglbym przelac kase z PP, a potem
    > wyplacic szeleszczace eurosy bez zadnego przewalutowywania i prowizji?

    Pytaj w Alior, ja mam rozliczana w $

  • 12. Data: 2012-05-02 22:59:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "TheBest" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zrobilem inaczej - mam ustawiona jako walute glowna $, pod to podpieta
    > karte i konto walutowe, paypal mnie rozlicza w $ bez kosztu przewalutowan.
    > Nie wypłacałem jeszcze na konto ale kiedyś mi wracali kase po reklamacji i
    > poszly $.

    piszesz o odwrotnej sprawie niż chce pytający
    nie dasz rady mu pomóc
    z paypala nie wyplacisz innej waluty niż pln

    erator/

  • 13. Data: 2012-05-06 20:29:04
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    BZWBK i ich eurokarta w euro z rachunkiem w euro?
    Co do możliwości przelewów z PP nie wiem.

    -----

  • 14. Data: 2012-05-12 13:51:34
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On May 6, 8:29 pm, "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote:
    > BZWBK i ich eurokarta w euro z rachunkiem w euro?
    > Co do możliwości przelewów z PP nie wiem.

    Nie ma możliwości wypłaty z konta Paypal na konto bankowe innym kraju
    niż USA i kraj w którym jest główny adres zamieszkania posiadacza
    konta Paypal, a wypłata na konto bankowe może być dokonana tylko w
    walucie która obowiązuje w kraju w którym jest to konto (czyli do
    banku w USA tylko w USD, do polskiego banku tylko w PLN).