  • 1. Data: 2004-03-24 20:24:05
    Temat: VW instrukcja dla zabubionego...
    Od: "Tomasz Sokołowski" <k...@g...pl>

    Witam,

    Zakladalem konto w VW, przyslali karte, potem PIN, potem telepin, ok.
    Dzwonie... zmieniam telepin. Zalogowalem sie do menu obsługi rachunku.
    Wyglada na to ze konto fizycznie juz działa. ok, ale co dalej? w jaki sposob
    uaktywnie karte, gdzie mam sie zglosic po identyfikator internetowy, token?
    Sami to przyślą?

    Eh, być może pytania banalne ale się troche pogubiłem a instrukcji nie
    znalazłem. Więc jakbo ktoś bardziej doświadczony... ;)

    Więc jak to jest, co mam teraz robić by dokończyć rej. konta?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2004-03-24 20:30:52
    Temat: Re: VW instrukcja dla zabubionego...
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sokołowski" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sposob
    > uaktywnie karte, gdzie mam sie zglosic po identyfikator internetowy,

    sami przysla - o ile zamowiles, bo token nie jest obowiazkowy, akarte jak
    zwle - przez telefon :-)

  • 3. Data: 2004-03-25 18:08:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > znalazłem. Więc jakbo ktoś bardziej doświadczony... ;)
    >
    > Więc jak to jest, co mam teraz robić by dokończyć rej. konta?

    Czekac na wszystkie przesylki, token przychodzi ostatni, pin do telefonu
    jako pierwszy i trzeba uaktywnic i zmienic telekod zeby potem na koncu moc
    aktywowac dostep przez internet u konsultanta. Podaje sie nr otrzymanego
    tokena konsultantowi po zalogowaniu sie do serwisu telefonicznego i od
    drugiego dnia mozna zaczac dzialac w sieci. Zycze duzej cierpliwosci w
    oczekiwaniu na poszczegolne przesylki, bo sa rozciagniete na ok. 3 tyg.

  • 4. Data: 2004-03-25 18:25:41
    Od: "Karo" <t...@s...pl>

> [...]
    > drugiego dnia mozna zaczac dzialac w sieci. Zycze duzej cierpliwosci w
    > oczekiwaniu na poszczegolne przesylki, bo sa rozciagniete na ok. 3 tyg.

    przesyłki przychodzą różnie, u mnie pierwszy przyszedł pakiet startowy z
    token
    z sieci można korzystać jeszcze tego samego dnia, dostęp aktywują kilka
    minut przez północą :)