  • 1. Data: 2004-03-24 17:52:59
    Temat: Inteligo czy mbank ???
    Od: "pleban" <a...@W...pl>

    witam. Zacząłem studiować ofertę banków z ich stron, ale doszedłem do
    wniosku, że teoria teorią, a interesuje mnie prawdziwe zadowolenie (lub nie)
    użytkowników.
    Przed godziną zlikwidowałem konto w PeKaO SA, które mimo tego, że miałem je
    od 6 lat nagminnie olewało mnie, blokada karty po przekroczeniu debetu o 29
    zł trwała ponad 3 tygodnie, mimo że wpłaciłem następnego dnia 1500
    zł............ nie chce mi się dalej wyliczać. Ręce opadają. Kiedy
    przyszedłem 1,5 roku tamu po kredyt mieszkaniowy do "mojego" banku olali
    mnie jak chłopca. W końcu nie wytrzymałem kiedy dzisiaj 200 km od domu nie
    mogłem podjąć pieniędzy ani zapłacić kartą :( . Mimo, że na koncie było
    ponad 1100 zł to ktoś w centrali zapomniał, że 3 tygodnie czekam na
    odblokowanie karty. Co kilka dni dzwoniłem, oni zapewniali że już jutro.....
    itd. Wszystko za dychę miesięcznie :(

    -Chciałbym więc otworzyć konto w banku z którego będę zadowolony.
    -Korzystać chcę głównie przez net, ale również płacąc kartą i ew. bankomat
    (nie za 5 zł /operacja)
    -Opłaty za prowadzenie niskie lub ich brak mile widziane
    -Możliwość faktycznego dostania linii kredytowej lub tzw. pożyczki w koncie
    proszę doradźcie, może prócz inteligo lub mbanku jest jeszcze coś
    ciekawszego, jakiś multibank czy Lucas ? Macie zapewne jakieś doświadczenia
    z nimi. Ja tu zawitałem po raz pierwszy

    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2004-03-24 21:56:06
    Temat: Re: Inteligo czy mbank ???
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "pleban" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
    > -Chciałbym więc otworzyć konto w banku z którego będę zadowolony.

    Hmmm. To czy będziesz zadowolony czy nie to raczej będzie kwestią czasu i
    zależeć będzie od tego czy dany rachunek spełni Twoje oczekiwania, czy
    sprosta Twoim wymaganiom, a jak wiadomo każdy z nas ma inne wymagania. Jeden
    wykonuje dużo przelewów a co za tym idzie będzie mu zależeć na darmowych
    przelewach, inny korzysta z kart więc ważnym elementem będą koszty obsługi
    kart i prowizje jak również ilość bezprowizyjnych bankomatów .... itd itp...

    > -Korzystać chcę głównie przez net, ale również płacąc kartą i ew. bankomat
    > (nie za 5 zł /operacja)
    > -Opłaty za prowadzenie niskie lub ich brak mile widziane

    Zwróć uwagę na:
    VB
    mBank
    Inteligo
    FortisBank (bezprowizyjne wypłaty z wszystkich bankomatów)
    Lukas (niskie opłaty przy średnim miesięcznm "osadzie" :-))))) na koncie nie
    mniejszym niż 5000 zł)

    A tak wogóle to najlepiej przejrzyj tabele opłat i prowizji i zobacz jak
    będziesz korzystał z konta i ile będzię Cię to kosztowało, bo np przy bardzo
    dużej liczbie przelewów np. mBank może sie okazac nieopłacalny

  • 3. Data: 2004-03-25 09:59:23
    Temat: mBank !
    Od: "sAs" <s...@g...pl>

    Ja korzystam prawie od początku działalności z mBnaku i jestem zadowolony,
    oczywiście i im zdarzają się potknięcia, ale proszę pokazać mi taki bank
    gdzie ich nie ma??
    limit kredytowy mi przenieśli z innego banku, bankomatów pod dostatkiem (sieć
    euronet i bzwbk)
    Osobiście mam konto w 3 bankach, ale z mBanku jestm najbardziej zadowolony!!

    polecam

  • 4. Data: 2004-03-25 11:57:50
    Temat: Re: mBank !
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    > Ja korzystam prawie od początku działalności z mBnaku i jestem zadowolony,
    oczywiście i im zdarzają się potknięcia, ale proszę pokazać mi taki bank
    gdzie ich nie ma??
    [ciach]
    Osobiście mam konto w 3 bankach, ale z mBanku jestm najbardziej zadowolony!!

    kolejny jarząbek. :)

  • 5. Data: 2004-03-25 12:43:17
    Od: "Wojtas" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    EmBa <e...@u...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > będziesz korzystał z konta i ile będzię Cię to kosztowało, bo np przy bardzo
    > dużej liczbie przelewów np. mBank może sie okazac nieopłacalny
    Bez sensu - a Inteligo to przy dużej liczbie przelewów jest opłacalne ?
    Ze swoją opłatą 0,99 zł/przelew ?
    Jakby nie patrzeć to 0,50 zł/przelew w mBanku to trochę mniej ....

    Chyba że jak niektórzy na tej grupie wykorzystasz każdy fakt żeby mB dołożyć.

  • 6. Data: 2004-03-25 14:42:35
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "adart" <a...@o...pl> wrote in message news:c3uhit$ek$1@news.onet.pl...
> [...]
    > gdzie ich nie ma??
    > [ciach]
    > Osobiście mam konto w 3 bankach, ale z mBanku jestm najbardziej

    Nie popadajmy w obsesje - nie kazdy kto chwali jakis bank musi byc
    "Jarząbkiem" :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2004-03-25 17:46:34
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 12:57:50 +0100, adart wrote:

> [...]
    > [ciach]
    > Osobiście mam konto w 3 bankach, ale z mBanku jestm najbardziej zadowolony!!

    moze jest jakas promocja mBanku, ze jesli mu pokadzisz, to ci limit
    zwieksza albo cofna oplate za 3 przelewy :(
    --
    vpw (2004-03-25 18:46:00)

  • 8. Data: 2004-03-25 20:56:29
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Wojtas" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jakby nie patrzeć to 0,50 zł/przelew w mBanku to trochę mniej ....
    >
    > Chyba że jak niektórzy na tej grupie wykorzystasz każdy fakt żeby mB

    Nie rozumiem co jest bez sensu?
    Przecież nie napisałem, że INTELIGO przy dużej liczbie przelewów jest
    opłacalne a mBank nie!!!!

    Zauważyłem jedynie, że przy dużej liczbie przelewów koszty korzystania z
    banku (i to nie tylko chodzi o mBank) mogą okazac się wysokie pomimo że inne
    usługi sa darmowe. Jako przykład podałem mBank gdzie jak wiadomo obsługa
    konta to 0 zł ale 1 przelew poza mBank to 0,50PLN. W związku z tym jak ktoś
    będzie wykonywał dużo przelewów to może mu się bardziej opłacać założyć
    konto w banku gdzie prowadzenie konta kosztuje np 9 zł ale przelewy sa
    darmowe.
    Sam korzystam z mB i nie zamierzam nikomu dokładać :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-03-26 09:12:04
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    zadowolony, oczywiście i im zdarzają się potknięcia, ale proszę pokazać mi
    taki bank gdzie ich nie ma??
    [ciach] z mBanku jestm najbardziej zadowolony!!

    > moze jest jakas promocja mBanku, ze jesli mu pokadzisz, to ci limit
    zwieksza albo cofna oplate za 3 przelewy :(
    > vpw (2004-03-25 18:46:00)

    jak się już sprzedawać to za miliony, a nie za darmowe przelewy :)