  • 1. Data: 2002-04-21 23:11:57
    Temat: VC multibank raz jeszcze
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Hey
    Czytałem wcześniejszy wątek na ten temat ale mam dalej pytania:
    1. Czy do tego minimalnego tysiąca na miesiąc liczy się suma wszystkich
    wpłat, czy muszę mieć na koncie przez jakiś czas >= 1000 zł?
    2. Czy liczą się wszystkie wpłaty czy muszą być jakoś zatytułowane np.
    'wypłata' ?
    3. Trzeba przedstawić jakiś dokument z pracy?
    4. Co jeśli po trzech miesiącach moje wpłaty spadną do np. 200 zł / miesiąc?
    Nie będą robić problemów?
    5. Czy przy wznawianiu karty znowu muszę mieć min. 1000 zł przez trzy
    miesiące ?

    P.S.
    A może jest jeszcze jakiś inny bank który daje karty wypukłe 'zwykłym'
    studentom ?

    Marcin Lubojański
    ---
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 2. Data: 2002-04-21 23:30:24
    Temat: Re: VC multibank raz jeszcze
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    przeczytaj sobie 'WYPUKLA KARTA DLA STUDENTA' pare watkow wyzej

  • 3. Data: 2002-04-22 08:40:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > 1. Czy do tego minimalnego tysiąca na miesiąc liczy się suma wszystkich
    > wpłat, czy muszę mieć na koncie przez jakiś czas >= 1000 zł?
    nie.

    > 2. Czy liczą się wszystkie wpłaty czy muszą być jakoś zatytułowane np.
    > 'wypłata' ?
    nie.

    > 3. Trzeba przedstawić jakiś dokument z pracy?
    nie.

    obroc pare razy ta sama kasa (wplata/wyplata) i bedziesz mial VC :-))
    pzd

  • 4. Data: 2002-04-22 10:11:42
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > obroc pare razy ta sama kasa (wplata/wyplata) i bedziesz mial VC :-))
    A nie znasz odpowiedzi na te pytania? :

    --
    Marcin Lubojański
    ---

  • 5. Data: 2002-04-22 10:34:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 4. Co jeśli po trzech miesiącach moje wpłaty spadną do np. 200 zł /
    miesiąc?
    > Nie będą robić problemów?

    Jasli im nie zrobisz numerow to do czego maja sie przyczepiac :)

    > 5. Czy przy wznawianiu karty znowu muszę mieć min. 1000 zł przez trzy
    > miesiące ?

    zobaczy sie za rok :)

  • 6. Data: 2002-04-22 11:05:38
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > A nie znasz odpowiedzi na te pytania? :

    nie omieszkaj napisac na grupe,
    jak juz przekonasz sie na wlasniej skorze

  • 7. Data: 2002-04-22 14:41:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > 1. Czy do tego minimalnego tysiąca na miesiąc liczy się suma wszystkich
    > wpłat, czy muszę mieć na koncie przez jakiś czas >= 1000 zł?

    Liczą się wpłaty, ale też żaden bank nie lubi jak mu się następnego dnia
    całą kwotę wypłaca :-)

    > 2. Czy liczą się wszystkie wpłaty czy muszą być jakoś zatytułowane np.
    > 'wypłata' ?

    Chodzi o wpłaty REGULARNE - tutaj ludzie często o tym zapominają. To musi
    być wpłacane regularnie. Tytuł - dobrze by było, zeby nazywał się jakoś
    sensownie :-)

    > 3. Trzeba przedstawić jakiś dokument z pracy?

    Nie

    > 4. Co jeśli po trzech miesiącach moje wpłaty spadną do np. 200 zł /
    miesiąc?
    > Nie będą robić problemów?

    Tak od razu banki nie reagują - ale to może mieć jakiś wpływ w przyszłości.

    > 5. Czy przy wznawianiu karty znowu muszę mieć min. 1000 zł przez trzy
    > miesiące ?

    Generalnie nie. Tylko może się zdarzyć, że jak np nie będziesz nic potem już
    wpłacał, że bank to wyłapie przy następnych odnowieniu. Ale generalnie nie
    ma sie co za bardzo przejmowac.

    > P.S.
    > A może jest jeszcze jakiś inny bank który daje karty wypukłe 'zwykłym'
    > studentom ?

    Szczerze: nie znajdziesz lepszego konta studenckiego z VC, zwłaszcza jeśli
    lubisz dostęp przez net.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-04-22 15:48:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Nie wiem jak jest w przypadku Multi, bo chyba jeszcze nikt nie ma VC Multi
    tak dlugo (tzn. ponad rok)...

    > 4. Co jeśli po trzech miesiącach moje wpłaty spadną do np. 200 zł /
    miesiąc?
    > Nie będą robić problemów?

    Nie, dopoki beda srodki na pokrycie transakcji ;-) Jak nie bedziesz robil
    niedozwolonych debetow to powinno byc ok :)

    > 5. Czy przy wznawianiu karty znowu muszę mieć min. 1000 zł przez trzy
    > miesiące ?

    Raczej nie + j.w. Pewnie odnowia automatycznie, chociazby dlatego zeby
    pobrac oplate roczna :)
    pzd

  • 9. Data: 2002-04-22 19:00:24
    Od: Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote:
    | Nie, dopoki beda srodki na pokrycie transakcji ;-) Jak nie bedziesz robil
    | niedozwolonych debetow to powinno byc ok :)

    hmm... a nie lepszym dla banku klientem jest taki
    który właśnie robi niedozwolone debety? Oczywiście
    zakładając że je spłaca :-)

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979

  • 10. Data: 2002-04-23 07:56:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > hmm... a nie lepszym dla banku klientem jest taki
    > który właśnie robi niedozwolone debety? Oczywiście
    > zakładając że je spłaca :-)

    Raczej nie, bo oni patrza perspektywicznie, ze wezmiesz pozniej kredyt. a
    jak nie bedziesz tak splacal kredytu (jesli ci za VC niesplacona dadza :) to
    beda musili wiecej czasu na sprawdzanie, te wszystkie papiery, tworzenie
    rezerw procentowych i tak dalej..