  • 1. Data: 2002-04-26 14:32:44
    Temat: VC DB24
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Mam VC w DB24, ktora ma pakiet ubezpieczen w TUiR Warta. Tak sie
    ostatnio zlozylo, ze pojechalem na Slowacje na snowboard i zapomniale
    sie ubezpieczyc. No i wybilem palec. Musialem zaplacic za zdjecie RTG i
    chirurga.

    No i pieniadze mi oddali.
    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 2. Data: 2002-04-26 15:08:15
    Temat: Re: VC DB24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "darek ciesla"
> [...]
    > ostatnio zlozylo, ze pojechalem na Slowacje na snowboard i zapomniale
    > sie ubezpieczyc. No i wybilem palec. Musialem zaplacic za zdjecie RTG i

    a placilec tą właśnie kartą, czy to obijętne?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-29 08:39:37
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "darek ciesla"

    > a placilec tą właśnie kartą, czy to obijętne?
    > *** blad ***

    Akurat placilem za pobyt w hotelu. Ubezpieczenie obejmuje w przypadku
    podrozy niezorganizowanej czas od zameldowania do wymeldowania w hotelu.
    Ale bylo im to zupelnie obojetne. Nie ma nic na ten temat w warunkach
    ubezpieczenia.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl