  • Data: 2002-10-07 15:02:22
    Temat: Uwaga na zlecenia stale w BZWBK !!!
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zlecenie stale w BZ-WBK (dawny WBK) - realizowane 5 każdego miesiąca, a
    jeśli to sobota lub niedziela to PRZED tą datą (wyraźnie zaznaczone w
    umowie).

    Mój oddział przeszedł na nowy system ICBS i ma umowę w nosie - forsę system
    zdjął mi z rachunku w sobotę 5 X i oczywiście nigdzie jej nie wysłał.
    W drogę wysłali dziś - odsetki za parę dni oczywiście szlag trafił.

    Na moją reklamację z piątku dostałem e-maila z odpowiedzią:
    "Uprzejmie informuję, że system usług bankowości elektronicznej Banku
    Zachodniego WBK SA nie obsługuje zleceń stałych. Uprzejmie proszę o kontakt
    z oddziałem prowadzącym rachunek w celu uzyskania szczegółowych informacji
    na temat poruszonej kwestii"

    W oddziale twierdzą, że o takiej właściwości nowego systemu (wysylanie
    przelewow dokladnie w dniu zlecenia stalego) zawiadamiali klientów - CZY
    KTOŚ Z WAS O TYM SŁYSZAŁ? Ja nie przypominam sobie takiej informacji !!!
    *** blad ***