  • 11. Data: 2007-01-24 00:33:24
    Temat: Re: Uwaga na VE w Anglii
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Gdzie Ty widziałeś wypukłą VE?

    Logot VE, wypukla, mozliwa do placenia w necie. Karta Citibank UK.

    Do tego mam HSBC maestro wypukcje z HSBC UK i tez nia moge placic w necie :)

  • 12. Data: 2007-01-24 10:31:00
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    > Kartami VE płacili? Może (prawdopodobnie) coś na stykach "łącze na stacji
    > benzynowej -> Visa -> wystarwca karty" nietentegesiło.

    Nie. Jezeli mialbym zwykla Vise (nie Electron) to by przeszlo.

  • 13. Data: 2007-01-24 10:33:55
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    > Bo on nie chciał kredytowej tylko WYPUKŁĄ. Jakbyś mu dał wypukłą
    > debetówkę, to by był zadowolony.

    To nie jest kwestia tego co on chcial, tylko co jego terminal (i bankomat)
    akceptowal - podejrzewam (choc pewny nie jestem), ze nawet jakbym mial
    wypukla kredytowke ze znakiem VE to by nie przeszlo.

    > A wypukłych debetówek faktycznie jest niewiele i jest to raczej wyjątek,
    > ale płaska kredytówka to już można by rzec sprawa jak najbardziej
    > standardowa. Tyle, że kwestia nie w kredytowości/debetowości, co rodzaju
    > samej karty (płaskie=electronic use only, czy wypukłe, z możliwością
    > wszelakiego użycia). Akceptantowi nic do sposobu Twoich rozliczeń z bankiem.

    Ale oni tam nie mieli zelazka, wiec co za roznica czy karta
    jest plaska czy wypukla?

  • 14. Data: 2007-01-24 11:02:58
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Nie. Jezeli mialbym zwykla Vise (nie Electron) to by przeszlo.

    A bo mnie zastanowiło czemu sprzedawca próbował przyjąć płatność kartą
    której nie obsługują. Zresztą może się nie znał. W sumie nie musiał.

    /*-+

  • 15. Data: 2007-01-24 11:16:54
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    andzik napisał(a):
    > W miniony weekend bylem a Anglii i spotkala mnie dosc
    > niemila niespodzianka - okazalo sie, ze na stacji Shella
    > przy autostradzie blisko Londynu nie akceptuja kart
    > Visa Electron.

    W USA też, musiałem zawsze iść do bankomatu.

  • 16. Data: 2007-01-24 13:59:55
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > W USA też, musiałem zawsze iść do bankomatu.

    To i tak dobrze, że papierowym czekiem nie musiałeś płacić :-)

    /*-+

  • 17. Data: 2007-01-24 18:30:58
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik *piotr'ek* napisał:

    > A bo mnie zastanowiło czemu sprzedawca próbował przyjąć płatność kartą
    > której nie obsługują. Zresztą może się nie znał. W sumie nie musiał.

    Jasne, że nie musiał.
    Z 8 lat temu, jak były u nas notoryczne problemy z autoryzacją
    płaskaczy, zwłaszcza Maestra Żubrowego, zaobserwowałem sytuację, jak z
    powodu 2krotnego timeoutu kasjerka poprosiła klientkę z w/w Maestrem o
    inną kartę. Klientka podała IKM, a kasjerka wzięła i przejechała przez
    terminal z wiadomym skutkiem :-)

    Przemek