    From: "Jacenty" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Umowa o restrukturyzacji zadłużenia - mbank
    Date: Mon, 13 Jul 2009 12:32:35 +0200

    Restrukturyzacja zadłużenia z KK

    Dostałem umowę, na własną prośbę, spłaty zadłużenia z KK, którą wypowiedział
    mi bank.

    Nie jestem w stanie spłacić w całości zadłużenia (zablokowali mi KK bez
    ostrzeżenia) więc porosiłem o rozłożenie go na raty.

    Ponieważ po długim czasie nie dostałem żadnej odpowiedzi, wysłałem kolejne
    pismo tym razem nie poleconym ale za pośrednictwem punktu kredytowego
    mbanku.

    Najzabawniejsze jest to, że dostałem dwie niezależne odpowiedzi - odmowę i
    umowę J

    Ale nie o tym. Umowę wraz z listem przewodnim w pdfie można pobrać
    http://123upload.pl/?d=59FC63312

    W związku z tym, mam prośbę (mlinia nie potrafiła mi wytłumaczyć) o
    wyjaśnienie jak oni to obliczyli, w liście przewodnim TU podane jest
    oprocentowanie 20%, zadłużenie w wysokości 1600 zł wyszło im 24 * 150 zł. W
    umowie są jakieś dwa oprocentowania. Str 2 §2 pkt 4

    Ja bym już podpisał, bo widzę 20% 24 raty - myślę będzie ok., ale żona
    słusznie mnie powstrzymała - bo troche to dziwnie wyglada.

    Nie widzę też informacji o rzeczywistej stopie oprocentowania - czy bank nie
    powinien jej podać?

    Ciekawe są też punkty §5 kt 3 mówiący o tym, że dłużnik bez zgody pisemnej
    mbanku nie będzie zaciągać kredytów itp.

    Oraz §5 pkt 4 str 3 mówiący o inspekcji banku w obiektach stanowiących
    własność Dłużnika.

    Czy tak można?

    Czy może mi ktoś wyjaśnić jak się liczy ratę?