  • 11. Data: 2008-06-24 06:22:12
    Temat: Re: Umiera wlasciciel konta - co dalej?
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    A co np z papierami wartosciowymi? biur maklerskich jest sporo. mozna
    miec tez np. lokate nie majac konta. Mozna miec obligacje, choc to
    akurat latwo sprawdzic, bo sa na pesel. A taki np kokos? ;)
    Marx

  • 12. Data: 2008-06-24 19:44:58
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
    wiadomości news:g3q3qk$q35$2@news2.ipartners.pl...
> [...]
    >tez np. lokate nie majac konta. Mozna miec obligacje, choc to akurat latwo
    >sprawdzic, bo sa na pesel. A taki np kokos? ;)

    Przejrzeć notesy, notatki, korespondencję, SMSy, e-maile itp...pogrzebać,
    nie znam wielu ludzi co znają na pamięć numery kont itp...

    Wiesiek

  • 13. Data: 2008-06-26 18:36:04
    Od: piwar <p...@w...too.poczta.onet.pl>

    On 2008-06-23 16:20, MarkX wrote:
    > Umiera wlasciciel kilku kont/lokat. Problem w tym, ze nikt w rodziny nie wie
    > gdzie byly lokowane oszczednosci. Da sie do tego jakosc dojsc, czy kasa
    > przepadnie jak sie po nia nikt nie zglosi (strescilem, wiec spadek itd.)

    Chyba tylko łażenie - tak na zdrowy rozum.
    A o akcie zgonu... Kiedy poszedłem do banku z aktem zgonu, posłużył
    tylko do odnotowania faktu, iż właściciel lokat nie żyje. Nie mogłem
    sprawdzić, czy mam informacje o wszystkich lokatach, nie mogłem też
    dowiedzieć się o kwoty na tych lokatach. Fakt, nie napierałem.
    Powiedzieli, żeby przyjść z wyrokiem sądu stwierdzającym nabycie spadku.
    Jeśli nie było zapisów, z rachunku bieżącego można wypłacić tylko kasę
    na pogrzeb (przynajmniej ja mam tak w swoich regulaminach).

    Pozdr.
    piwar.