  • 1. Data: 2014-01-14 11:17:01
    Temat: Ubezpieczenie nieruchomości- problem
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wiem że to grupa o bankach ale pisuja tu również fachowcy od ubezpieczeń stąd moje
    pytanie tutaj:
    Sprawa wyglada tak:
    Dom postawiony na działce+ budynek gospodarczy
    Dom podzielony na lokale mieszkalne:
    -parter nalezy do jednej osoby- matka
    -piętro do drugiej osoby- syn
    -klatka schodowa nie wydzielona więc nazwijmy to wspólna, działka i budynek
    gospodarczy równiez "wspólny"
    Jak to ubezpieczyć?
    Konsultant Link 4 po przedstawieniu sprawy stwierdził ze sie nie da
    Jeden z lokalnych agentów stwierził ze wystarczy jedna polisa
    Drugi lokalny agent stwierdził ze musza byc dwie odrębne polisy(a co z częściami
    wspólnymi?)
    Pracownik innego ubezpieczyciela stwierdził ze konsultował z centrala;) i muszą byc
    3 polisy: lokal mieszkalny1, lokal mieszkalny2 i części wspólne
    Waszym zdaniem kto ma racje?
    Żeby było trudniej;) to ubezpieczyć całość chce właścicielka lokalu nr 1(matka)
    Jak to rozgryść?

  • 2. Data: 2014-01-14 11:48:33
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieruchomości- problem
    Od: jj <p...@w...pl>

    Wiem jedno (pewnie też to wiesz, ale warto napisać) - zanim cokolwiek
    podpiszesz/zapłacisz przeczytaj dokładnie umowę. Bo sprzedając polisę mogą Ci obiecać
    cokolwiek, ale jak przyjdzie do wypłaty odszkodowania to czepią się wszystkiego żeby
    się wymigać. A w takiej dosyć skomplikowanej sytuacji własnościowej pewnie będzie
    wiele miejsc gdzie ubezpieczyciel później będzie mógł zakwestionować zasadność
    wypłaty odszkodowania.

  • 3. Data: 2014-01-14 11:57:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 11:48:33 UTC+1 użytkownik jj napisał:
> [...]
    >własnościowej pewnie będzie wiele miejsc gdzie ubezpieczyciel później będzie >mógł
    zakwestionować zasadność wypłaty odszkodowania.
    Dokłądnie tak. Oprócz Link4 kazy inny ubezpieczycioel z którym gadałem jest gotowy
    sprzedać ubezpieczenie. Tylko co kraj to obyczaj: tu jedna polisa, tam dwie a gdzie
    indziej 3.

  • 4. Data: 2014-01-14 22:01:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    sprzedać ubezpieczenie. Tylko co kraj to obyczaj: tu jedna polisa, tam dwie a gdzie

    idź do brokera, on zapozna się z sytuacją i zaproponuje Ci kilka TU w
    których ubezpieczenie będzie możliwe

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-01-15 11:11:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 22:01:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > idďż˝ do brokera, on zapozna siďż˝ z sytuacjďż˝ i zaproponuje Ci kilka TU w
    > kt�rych ubezpieczenie b�dzie mo�liwe
    Byłem. O to chodzi że co TU to inny obyczaj: 1, 2, lub 3 polisy
    Ubezpieczyc ubezpieczy prawie każde TU problem zacznie sie w przypadku szkody.
    A chce żyby to było zrobione prwidłowo
    Wersja z 1 polisą wydaje mi się bezx sensu skoro sa dwa lokale mieszkalne+częsci
    wspólne i dwóch różnych włascicieli
    Wersja z dwoma polisami niby ok bo dwa lokale mieszkalne ale co z częściami
    wspólnymi? A jak zerwie dach to z której polisy szkoda?
    Wersja z 3 polisami wydaje się niby najrosadniejsza ale tez nie jestem pewien czy
    jakiś haczyków nie będzie

  • 6. Data: 2014-01-15 12:51:55
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...
> [...]
    wspólnymi? A jak zerwie dach to z której polisy szkoda?
    Wersja z 3 polisami wydaje się niby najrosadniejsza ale tez nie jestem

    ---------
    Według mnie jak zerwie dach to dyskusji z której polisy nie będzie tylko w
    wersji 1.
    Ubezpieczać chyba nie musi właściciel więc to, że dwóch właścicieli wydaje
    mi się małym problemem.
    Co innego jak to są dwie oddzielne (osobne KW) nieruchomości.
    P.G.