  • 1. Data: 2007-02-21 15:26:23
    Temat: ING online a Linnux
    Od: s...@o...pl

    Witam

    Wiem że było kilka razy, lecz mogło się coś od tego czasu zmienić .
    Będę brał kredyt w ING, a jak założe jeszcze konto, to będe miał
    niższą prowizje ,i tu pojawia się problem ponieważ konto internetowe
    nie działa podobno pod linuxem ,jedni piszą że wogóle inni że wszystko
    działa tylko przelewu nie idzie zrobić :(
    Bardzo by mi zależało aby tą sprawe wyjaśnić.

    Posiadam Mandrive 2007 i praktycznie moge mieć każdą przeglądarke
    działającą pod tym systemem, standartowo mam Opere 9.10,oraz Firefoxa
    2.0 .

    Aha pisałem już maila , taką odpowiedź dostałem:

> [...]
    > systemie
    > operacyjnym typu Linux, jednak z uwagą rejestrujemy wszelkie
    > sugestie,
    > propozycje i uwagi klientów. Rozważamy możliwość stosownych
    > modyfikacji w
    > przyszłości w tym zakresie.
    > O podjęciu takich modyfikacji poinformujemy naszych
    > Użytkowników
    > niezwłocznie.
    >Z poważaniem
    > Dawid Ślusarek
    > ING Bank Śląski S.A
    > Zespół Wsparcia Bankowości Elektronicznej

    Bardzo prosze o wypowiedzi zorientowanych w temacie.
    Z góry dziękuje
    Arkadiusz

  • 2. Data: 2007-02-21 15:43:36
    Temat: Re: ING online a Linnux
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Feb 2007 07:26:23 -0800,
    osoba podpisana: s...@o...pl <s...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    > działa tylko przelewu nie idzie zrobić :(
    > Bardzo by mi zależało aby tą sprawe wyjaśnić.

    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.1) Gecko/20061205
    Iceweasel/2.0.0.1 (Debian-2.0.0.1+dfsg-3)

    do tego sun-java6-plugin pod debianem - da się zrobić przelew.

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 3. Data: 2007-02-21 16:13:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    s...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > Posiadam Mandrive 2007 i praktycznie moge mieć każdą przeglądarke
    > działającą pod tym systemem, standartowo mam Opere 9.10,oraz Firefoxa

    Głównie to chyba chodzi tylko a jave ale potwierdzam to co napisał
    Kamil. Jak miałem jeszcze oko to działało pod ubuntu i gentoo z java 1.5
    bez problemu z firefox/opera. Bank nie ma środków/niechce mu się/nie
    lubi/nie ma czasu na przetestowanie swojego www pod linuksem więc się
    nie podpisuje że działa.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-02-21 17:55:42
    Od: "JohnyBravo" <j...@b...net>

    Dziala bez problemu musisz tylko instalnac wlasciwa JAVE, problem wystepuje
    w niektorych Windowsach ze standardowa konsola JAVA musisz instalnac ta z
    ichniego FTP i bedzie smigac!

  • 5. Data: 2007-02-21 20:00:19
    Od: Piotr Miśkiewicz <p...@w...USUNTO.pl>

    s...@o...pl wrote:

    > Bardzo prosze o wypowiedzi zorientowanych w temacie.
    > Z góry dziękuje
    > Arkadiusz

    działa choćby pod knoppixem 4

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2007-02-22 07:23:48
    Od: Grzrzegorz_404 <m...@n...pl>

    Przechodziłem obok i zauważyłem, że kryjący się pod kryptonimem
    s...@o...pl napisał
    <1...@m...googlegroups.c
    om>:

> [...]
    > nie działa podobno pod linuxem ,jedni piszą że wogóle inni że wszystko
    > działa tylko przelewu nie idzie zrobić :(
    Można zrobić przelew i nie tylko - serwis ING jak najbardziej działa pod
    Linuksem.
    > Posiadam Mandrive 2007 i praktycznie moge mieć każdą przeglądarke
    > działającą pod tym systemem, standartowo mam Opere 9.10,oraz Firefoxa
    > 2.0 .
    Ten sam system, używam Firefoxa 1.*

    > Aha pisałem już maila , taką odpowiedź dostałem:

    Kiedyś też z nimi korespondowałem, ale to było w czasach kiedy ich serwis
    wymagał jakiejś historycznej javy. Zainstaluj, jeżeli jeszcze nie masz,
    sunowską javę (jest chyba dołączona do dystrybucji, albo w contrib) i
    wszystko będzie działać.
    --
    Grzegorz_404