  • 11. Data: 2012-12-06 09:35:33
    Temat: Re: To gdzie te obniżki??
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-12-06 09:04, sunwick pisze:
    > Moja hipoteka w pko bp reaguje z kilkumiesiecznym opoznieniem tak na
    > obnizki jak i na podwyzki, bo to chyba biora za ostatnie 12 miesiecy,
    > musialbym spojrzec w umowe, tam wszystko jest rozpisane.

    u mnie natomiast w pekao sa już od 1 grudnia spadło % w wyniku ostatniej
    obniżki

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-12-06 12:58:39
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Dec 2012 21:43:34 +0100, sergo napisał(a):

    > RPP jużdrugi raz obniża stopy procentowe, tymczasem żadnej rekacji w
    > oprocentowaniu
    > KK i KO w koncie. Po co te obniżki w ogóle?

    Np. u mnie. Spadło oprocentowanie pożyczki hipoteczne. Około 0,5%.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2012-12-06 18:53:09
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Wed, 05 Dec 2012 23:50:28 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski

    > "witek" k9ogbs$3c9$...@d...me

    > IMO o wysokościach [i niskościach oczywiście też] oprocentowania
    > depozytów czy kredytów [w danym banku] decyduje rynek, nie RPP.

    Niekoniecznie... kazda obnizka stop procentowych automatycznie skutkuje
    obnizka oprocentowania na zdecydowanej wiekszosci kart kredytowych ;).

    MK