  • 21. Data: 2002-12-03 22:16:30
    Temat: Re: Terminal z której sieci ?
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > To raczej na ogol nie ma znaczenia - w 43 sekundy autoryzacja powinna
    > sie zakonczyc tak czy owak...

    Niekoniecznie. Poza tym dochodzi w... klienta. Jeżeli mam do wyboru dwa
    sklepy, to idę tam, gdzie nie będzie autoryzacji.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2002-12-03 23:00:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "pussel" <p...@p...pl> writes:

    > a czemu akurat 43 sekundy?

    Bo tyle trwa jeden impuls w rozmowie międzymiastowej. Od 44 sekundy
    (w godzinach szczytu) takie polaczenie staje sie drozsze od polaczenia
    lokalnego.

    MJ

  • 23. Data: 2002-12-04 17:10:55
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Terminal z której sieci ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Dec 03, 2002 at 10:59:25PM +0100, pussel wrote:

    >opłatyza terminal:
    >dzierżawa POS (płaci punkt -> centrum autoryzacyjnego), prowizja od
    >transakcji (jak wcześniej), koszty połączeń; autoryzacji (punkt -> operator
    >telekomunikacyjny). Przy posach GSM dochodzi abonament za kartę SIM i
    >przeważnie wyższa opłata dzierżawna.

    No i wlasnie tego moj rozmowca jakos nei chce przyjac do wiadomosci.

    >to są opłaty punktu przy najbardziej standardowej usłudze, natomiast jest
    >wiele innych rozwiązań dostowanych dla poszczególnych warunków: czytniki w
    >kasach, posy w sieci LAN, posy z modemami GPRS itd.....

    Nie musisz mi mowic, sam to podawalem. ;-)

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-12-04 23:30:56
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > a czemu akurat 43 sekundy?

    Dokladniej 43,5 sekundy. Wynika to z oplaty za minute polaczenia
    miedzystrefowego w szczycie (40 gr) i minimalnej oplaty, jaka tepsa sobie
    zyczy czyli tzw. impuls (29 gr). Czyli maksymalny najtanszy czas polaczenia
    to 29/40*60 sek czyli wlasnie 43,5 sekundy...

    Mozna dzwonic przez NOM - wtedy czas = 30,85 sekundy, a oplata 18 gr
    :-)

    M.

  • 25. Data: 2002-12-05 06:56:10
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Kiedys WF otrzymal odp od eService ze w marginalnych przypadkach
    autoryzacja
    > nie jest przeprowadzana. I nie sa to kwoty rzedu kilkudziesieciu PLN ale
    do
    > ok 250 PLN.

    hmm ... na stronie eservice stoi ze zawsze bo pewniej.....

  • 26. Data: 2002-12-05 17:19:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > hmm ... na stronie eservice stoi ze zawsze bo pewniej.....

    przejzyj archiwum ;) sam bez problemu place ok 200 PLN bez atoryzacji u
    mechanta obslugiwanego przez eService - co do strony to napisz do nich ze
    wprowadzaja w blad ;)

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2002-12-05 17:35:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aso24c$b62$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:
> [...]
    > >
    > przejzyj archiwum ;) sam bez problemu place ok 200 PLN bez atoryzacji
    > u mechanta obslugiwanego przez eService - co do strony to napisz do

    Być może ta zasada dotyczy nowo instalowanych terminali, a ten "Twój" się
    jakoś ostał?

    Ja płaciłem w moim Samie kilkadziesiąt razy wypukłą (KK Lukas) kwoty 20-70
    zł i ani razu nie udało się bez autoryzacji. eService oczywiście.

    (Naturalnie zdaję sobie sprawę, że w żaden sposób nie dowodzi to, że zawsze
    :) )

    --
    Robert

  • 28. Data: 2002-12-05 17:38:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Być może ta zasada dotyczy nowo instalowanych terminali, a ten "Twój" się
    > jakoś ostał?

    Dortyczy sie to niektorych hipermarketow REAL. - idzie to przez kase
    fiskalna - nie ma POSa.

> [...]
    > zł i ani razu nie udało się bez autoryzacji. eService oczywiście.
    >
    > (Naturalnie zdaję sobie sprawę, że w żaden sposób nie dowodzi to, że

    Wszytsko zalezy od umowy i tego czego zyczy sobie merchant ;)

    --
    JaKi