  • 1. Data: 2002-12-03 06:59:14
    Temat: Sort code vs. SWIFT code?
    Od: "Tomek Kacperak" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam przelac pieniadze na konto w Anglii. W tym celu dostalem nastepujace
    dane:

    The bank is
    Barclays bank
    25 Charing Cross road
    London WC2
    Sort code: 20-71-64

    W zwiazku z tym mam pytanie: czy Sort code to to samo co SWIFT code? A jesli
    nie to czy mozna znalezc go gdzies w sieci posiadajac informacje podane
    wyzej?

    --
    tomciu

  • 2. Data: 2002-12-03 08:21:38
    Temat: Re: Sort code vs. SWIFT code?
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Sort code jest kodem banku/oddzialu w UK. Nie jest tym samym co SWIFT code.
    Info o kodzie SWIFT ma twoj bank w BIC Directory (bodajze BARCGB22) natomiast
    numery sc pewnie w sieci gdzie mozna znalezc.
    Potrzebny ci bedzie prawdopodbnie jedynie kod SWIFT centrali Barclaysa (patrz
    wyzej) bo banki w UK niechetnie przyjmuja szczegolnie GBP bezposrednio od
    bankow zagranicznych - preferuja rozliczenia via bank korespondent w UK. Poza
    tym zwykle oddzialy (np. Charing Cross)tych bankow maja niektywne kody SWIFT.
    Dla twojego banku do przelewu wystarczy pelny adres z sc.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl