  • 1. Data: 2008-09-19 20:32:15
    Temat: Szybki k gotowkowy na zagraniczna umowe o prace
    Od: Robert <m...@p...onet.pl>

    witam..

    pracuje w anglii na normalne um o prace
    chcialem wpasc na dzien, dwa do pl i wziac jakis szybki kr. gotowkowy

    podpowiecie moze pls w ktorym banku da sie to zalatwic tak szybko?
    i ktory banku polecacie teraz zwykle kr. gotowkowe?

    dzieki z gory za pomoc
    pozdro
    robert

  • 2. Data: 2008-09-22 16:57:25
    Od: Daniel <d...@l...com>

> [...]

    > podpowiecie moze pls w ktorym banku da sie to zalatwic tak szybko?
    > i  ktory banku polecacie teraz zwykle kr. gotowkowe?

    Wiem, ze to nie jest odpowiedz na Twoje pytanie, ale czy nie lepiej
    wziac Ci kredyt w Twoim banku w UK, jesli masz tam historie rachunku
    to bez problemu powinienies dostac...