  • 1. Data: 2006-12-09 16:42:03
    Temat: Szukasz dobrej oferty turystycznej lub bankowej?
    Od: "Bogs" <b...@t...pl>

    Już dziś skorzystaj ze wspaniałej okazji założenia konta,
    zamówienia karty kredytowej czy aplikowania o kredyt przez Internet !
    A może szukasz dobrej oferty turystycznej albo potrzebujesz porady
    prawnej?

    Wnioski o te oraz inne produkty możesz wypełnić właśnie
    teraz - wystarczy, że wejdziesz na stronę:

    http://bogsb1.systempartnerski.pl/

    Kompleksowe zestawienie ofert pomoże Ci wybrać tę najlepszą
    właśnie dla Ciebie!

  • 2. Data: 2006-12-10 05:51:35
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Bogs" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    Radziłbym ostrożnie. Mnie ta strona wygląda na phishing.

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 3. Data: 2006-12-10 09:22:55
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Bogs wrote:
> [...]
    > prawnej?
    > Wnioski o te oraz inne produkty możesz wypełnić właśnie
    > teraz - wystarczy, że wejdziesz na stronę:

    Wiesz oczywiście, że łamiesz punkt 20 Regulamin Systemu Partnerskiego
    i możesz stracić konto?

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl