  • 1. Data: 2006-12-09 12:54:02
    Temat: Logowanie PEKAO.24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czy ktoś oprócz mnie uważa że nowy system logowania do PEKAO.24 jest
    beznadziejny?
    Powalająca jest zwłaszcza konieczność wpisywania losowych literek z
    hasła. Według mnie praktycznie uniemożliwia to stosowanie losowych
    długich haseł (nie do zapamiętania) i używania menadżerów haseł. O co im
    chodzi?
    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 2. Data: 2006-12-09 13:33:34
    Temat: Re: Logowanie PEKAO.24
    Od: "Wacek" <w...@g...com>

    Zgadzam się w zupełności.
    Zgłosiłem im to nawet przez wewnętrzną pocztę. Dostałem
    odpowiedź, że jest to podyktowane "najwyższymi względami
    bezpieczeństwa". Rzeczywiście jest to super bezpieczne, ale
    kompletnie nieużywalne.
    Mam nadzieję, że się zreflektują po tym, jak klienci zaczną sobie
    masowo blokować dostęp do konta po 3 nieudanych próbach wpisania
    hasła. A hasło musi mieć minimum 8 znaków, więc pomylić się
    łatwo ...

    Pozdrawiam

    Wacek

  • 3. Data: 2006-12-09 14:14:26
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:elebrg$m86$1@nemesis.news.tpi.pl, *Johnson* wrote:
> [...]
    > hasła. Według mnie praktycznie uniemożliwia to stosowanie losowych
    > długich haseł (nie do zapamiętania) i używania menadżerów haseł. O co

    Mam takie samo wrazenie. :(
    Juz nastepnego dnia po zmianach, mialem klopoty z wpisaniem poprawnie hasla
    ktore znalem, bo po prostu ciezko jak ma sie "w miare bezpieczne haslo"
    (czyli nie bardzo latwe) poodliczac i popomijac te znaki. Stanelo na tym ze
    musialem je sobie zapisac na kartce zeby poprawnie podac wlasciwe znaki.
    I rozumiem ze to jest bezpieczniejsze niz poprzedni czterocyfrowy pin, ale
    jest to duzo gorsze w uzyciu niestety :/
    I tak niedlugo sie pewnie z nimi rozstane wiec w sumie to sie jeszcze troche
    przemecze.

    Z pozytywnych zmian to w przypadku KK dodali opcje samodzielnej zmiany
    wysokosci automatycznej spłaty. Szkoda tylko ze nie ma tam opcji 0%, bo
    czasem jak sam wczesniej spłacę kartę to nie chciałbym zeby cokolwiek poszlo
    z automatu. Dobrze ze chociaz tylko 10% jest.
    Ale nadal nie ma podgladu transakcji przez net..

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-12-09 14:18:26
    Od: "kubik" <u...@g...com>

    identyczna autoryzacja jak w ING, a klienci jakoś nie narzekają :> więc o co
    chodzi?

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 5. Data: 2006-12-09 14:20:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kubik napisał(a):

    > identyczna autoryzacja jak w ING, a klienci jakoś nie narzekają :> więc o co
    > chodzi?

    O to że ja nie jestem klientem ING i mam gdzieś jakie mają logowanie i
    czy narzekają, czy nie.
    Mi sie nie podoba ta zmiana.

  • 6. Data: 2006-12-09 14:36:21
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

> [...]
    > Według mnie praktycznie uniemożliwia to stosowanie losowych długich haseł

    Stosuję hasło 31znakowe i nie mam problemu z jego przypomnieniem.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 7. Data: 2006-12-09 14:57:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lesio5 napisał(a):

    > Stosuję hasło 31znakowe i nie mam problemu z jego przypomnieniem.

    A to ciekawe., bo tam chyba max hasło może być 16 znakowe. Jak to zrobiłeś?

  • 8. Data: 2006-12-09 15:15:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-09 15:18, kubik stwierdził, że:
    > identyczna autoryzacja jak w ING, a klienci jakoś nie narzekają :> więc o co
    > chodzi?

    O specyfikę klienteli Pekao ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-12-09 15:53:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:elejsh$m0e$1@news.dialog.net.pl, *Marcin Nowakowski* wrote:
    > Dnia 2006-12-09 15:18, kubik stwierdził, że:
    >
    > O specyfikę klienteli Pekao ;)

    Masz racje. Po prostu klienci ING sa mniej wymagajacy :-)

    --
    darnok

  • 10. Data: 2006-12-09 18:19:13
    Od: d...@o...pl (Dario)

    je jestem klientem ING i tez mam to hasło maskowane, mam je zapisane na
    specjalnej kartce, i każda litearz ponumerowana, często sie mylę i zablokuje
    mi sie logowanie i musze co tydzień chodzic do oddziału pokoperte dla
    odblokowania. Szalenie bezpiecznalae mecząca rzecz.