  • 11. Data: 2003-08-31 20:37:51
    Temat: Re: Szkoda mi tych dziewczyn w Lukasie itp
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Nie mogła powiedzieć mu wprost, że jest palantem bo w miejscu pracy nie
    wolno używać słów powszechnie uznanych za obelżywe. To mogło by się nawet
    skończyć w sądzie.

  • 12. Data: 2003-09-01 09:03:19
    Od: "ii" <i...@i...ii>

    Użytkownik "Brygida" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak można powiedziec kobiecie ( nie wazne jaka prace wykonuje) ze jest głupia
    ,
    > pusta i do niczego sie nie nadaje, i tak naprawde oberwał jej sie za to ze
    bank
    > nie dał mu kredytu, a ona za to go przepraszała.
    > Nie dosc ze te dziewczyny zarabiaja po 800 zł to jeszcze musza tak cierpiec.

    Klient przychodzący do banku, czy do jakiegoś innego sklepu :-)) jest, że tak
    powiem, człowiekiem z ulicy. Nie wszyscy ludzie są przecież kulturalni. Temu
    akurat wystawała słoma z butów. Ale tacy ludzie także przychodzą do banku, czy
    do sklepu i muszą być obsłużeni przez dysponentki czy ekspedientki.
    Taka dysponentka/ekspedienta nie może się przecież zniżyć do poziomu klienta i
    odpowiadać mu w taki sam sposób jak on do niej mówi. Najprawdopodobniej
    straciłaby zaraz pracę za doprowadzenie do sprzeczek i obrażanie klienta.
    Dodatkowo klient jeszcze mógłby ją później ciągać po sądach po jakieś
    odszkodowanie za obrazę i pewnie o to mu chodziło, bo przecież brakowało mu
    pieniędzy.

    Niestety, praca w handlu, czy też jako dysponent w banku (niewielka w sumie
    różnica) nie należy do łatwych właśnie ze względu na kontakt z ludźmi i to
    bardzo różnymi ludźmi. Ty Brygido nie nadajesz się na takie stanowisko. Na
    takich stanowiskach trzeba umieć zachować spokój nawet wobec najbardziej
    agresywnego klienta i ta dysponentka go zachowała. Nadaje się więc ona do tej
    pracy. Nie sądzę też, czy w banku ona zarabia tylko 800 zł. Przypuszczam, że
    więcej.

  • 13. Data: 2003-09-01 12:14:14
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Brygida" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj widziałam na własne oczy jak biedna dziewczyna musiała " lizać
    tyłek "
    > klientowi a on ja tak poniżał. Zawsze zastanawiałam sie co taki buc sobie
    > wyobraża, na szczescie nie pracuje z ludzmi i nie mam tego zaszczytu sie
    > dowiedzieć.

    Podobno duża ilość kasy i brak kultury to dość częste połączenie.
    Słyszałem to od pewnej pani, która pracuje w prywatnym przedszkolu.

    Niektórzy hasło "klient nasz pan" interpretują w ten sposób,
    że uważają je za uprawniające do poniżania usługodawcy.
    A przecież nawet forma gramatyczna sugeruje, że powinno
    być ono wypowiadane przez usługodawcę, a nie przez
    klienta.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2003-09-01 14:06:28
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Brygida pisze:

> [...]
    > pusta i do niczego sie nie nadaje, i tak naprawde oberwał jej sie za to ze bank
    > nie dał mu kredytu, a ona za to go przepraszała.
    Połączenie darmowej kawy, słomy z butów... i sytuacji finansowej?

    > Nie dosc ze te dziewczyny zarabiaja po 800 zł to jeszcze musza tak cierpiec.
    Nie jeden bankowiec wnet zauważy
    jaki jest urok pracy w sprzedaży
    ;-)

    [...]
    > POdziwiam je za prace i wszystkich tych co maja na codzin do czynienia z
    > palantami
    mały rotfl

    --
    ___ .--
    /)/)( / /

  • 15. Data: 2003-09-01 19:43:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> writes:

    > Podobno duża ilość kasy i brak kultury to dość częste połączenie.

    Watpie. Raczej nagly wzrost ilosci kasy. Z tym ze to trudniej ocenic.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 16. Data: 2003-09-02 07:03:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Watpie. Raczej nagly wzrost ilosci kasy. Z tym ze to trudniej ocenic.

    Może jeszcze inaczej - średnia ilośc kasy i brak kultury. Ludzie bardzo
    bogaci są zwykle cierpliwi i nie muszą leczyć kompleksów wyżywając się
    na innych.
    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2003-09-02 12:00:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Może jeszcze inaczej - średnia ilośc kasy i brak kultury. Ludzie bardzo
    > bogaci są zwykle cierpliwi i nie muszą leczyć kompleksów wyżywając się
    > na innych.

    Ludzie nawet srednio zamozni, ktorzy maja pieniadze juz od jakiegos czasu,
    z pewnoscia zdazyli zainwestowac je takze w nauke m.in. kultury.
    Problemem sa tacy, ktorzy dopiero sie "dorobili" (czy w jaki tam inny
    sposob pozyskali pieniadze) - ich rodzicow moglo nie byc stac na edukacje
    dzieci.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 18. Data: 2003-09-02 15:08:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Ludzie nawet srednio zamozni, ktorzy maja pieniadze juz od jakiegos czasu,
    > z pewnoscia zdazyli zainwestowac je takze w nauke m.in. kultury.

    Oj, niestety, nie zawsze. A nawet, rzekłbym, dośc często nie.

    > Problemem sa tacy, ktorzy dopiero sie "dorobili" (czy w jaki tam inny
    > sposob pozyskali pieniadze) - ich rodzicow moglo nie byc stac na edukacje
    > dzieci.

    To nie kwestia statusu materialnego rodziców.
    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2003-09-02 18:16:05
    Od: "ewelina" <e...@b...pl>

    > przypadku
    > przyznania

    > na
    > >
    > Oczywiście że trzeba znać też trochę psychologii ale wystarczy odpowiednie
    > nastawienie, trzeba wszystko pokolei tłumaczyć i nie dać się poniesć emocjom,
    > oczywiste że byłoby proste a znam się lepiej niż ty bo już gdzieś pracowałem
    > w podobnym kierunku kończę studia
    > w JAKIM KIERUNKU TY KOŃCZYSZ STUDIA????? BO MAM NIEMAŁE DOŚWIADCZENIE W TYM O
    CZYM TU PISZA I PO GÓW... CI STUDIA ZEBY ROBIC TO CO ONE.
    A SKAD TY MOZESZ WIEDZIEC ZE MASZ OD KOGOS WIEKSZE DOSWIADCZENIE JAK SOBIE
    PRZYPOMINAM NIKT NIE WSPOMNIAŁ O DOSWIADCZENIU ZAWODOWYM
    ODNOSZE WRAZENIE ZE KIEDYS Z CIEBIE WYROSNIE TAKI GBUR .
    POZDRAWIAM :)