  • 1. Data: 2003-08-29 17:03:12
    Temat: Rozliczenie transakcji VE VWbanku za granicą
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Czy ktoś używał kart VWbanku z strefie euro, i co z tego wynikło?
    Otóż ja próbowałem się dowiedzieć jaki będzie kurs euro dla transakcji VE
    przez call center. I dowiedziałem się czegoś co mnie zaskoczyło: ponoć
    VWbank dostaje od Visy kwotę już w złotówkach. Kurs przeliczenia jest kursem
    Visy. Dostałem z call center numer do Visy: (022) 6306801 żebym mógł się
    dalej pytać, ale że mamy piątek wieczór i Visa pewnie poszła już do domu.
    Mam więc pytanie: czy ktoś używał tych kart w strefie euro i jak (tak
    orientacyjnie) wyszedł na kursie przeliczeniowym?

    pzdr,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2003-08-29 17:10:31
    Temat: Re: Rozliczenie transakcji VE VWbanku za granicą
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
    czy ktoś używał
    > tych kart w strefie euro i jak (tak orientacyjnie) wyszedł na kursie
    > przeliczeniowym?

    To jakies glupoty gadaja.
    Zaloguj sie do systemu pozniej Operacje bankowe, przelewy, tabela kursow
    walut - dzisiaj Euro sprzedawane jest po 4,4198 - i zgodnie z kursem
    wychodzi (sprawdzane na poczatku miesiaca w Berlinie).

  • 3. Data: 2003-08-29 17:45:07
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > To jakies glupoty gadaja.

    Myślałem że mnie inne banki uodporniły, ale to jest nowy rekord -
    przynajmniej jeżeli chodzi o mnie.

    > Zaloguj sie do systemu pozniej Operacje bankowe, przelewy, tabela kursow
    > walut - dzisiaj Euro sprzedawane jest po 4,4198 - i zgodnie z kursem
    > wychodzi (sprawdzane na poczatku miesiaca w Berlinie).

    Dzięki za pomoc.
    Wiesz może też jak to jest: czy transakcjami kartą można sobie narobić
    debetu? Np. mam na e-direct 1000 zł, czy zrobię kilka zakupów/wypłat za 1100
    zł? Nie chodzi mi o przelewy, bo do tego mogę mieć Plus Konto - tylko
    operacje kartą.
    Pani Marzena (nazwisko przemilczmy ;-) ) twierdzi, że mam się sam pilnować.
    Ale w świetle poprzedniego nie wiem co myśleć.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-08-29 18:11:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > Pani Marzena (nazwisko przemilczmy ;-) ) twierdzi, że mam się sam
    > pilnować. Ale w świetle poprzedniego nie wiem co myśleć.

    MAsz sie sam pilnowac

  • 5. Data: 2003-08-29 18:13:46
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan B."
> [...]
    pilnować.
    > Ale w świetle poprzedniego nie wiem co myśleć.

    lepiej sie pilnuj - zlikwidowalem e-direct bo zadnych blokad nie
    pokazywali,
    chociaz maja byc widoczne, a transakcje rozliczane sa tak powoli,
    ze pewnie mozna debecik popelnic
    to konto bylo dla mnie zbyt slamazarne ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-08-29 18:39:12
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    > MAsz sie sam pilnowac

    Będę ;-)

  • 7. Data: 2003-08-29 18:44:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@b...pl>

    > lepiej sie pilnuj - zlikwidowalem e-direct bo zadnych blokad nie
    > pokazywali,

    Tak, nie wiem po co jest pozycja "zablokowane środki" (czy jakoś tak) przy
    opisie salda.

    > chociaz maja byc widoczne, a transakcje rozliczane sa tak powoli,
    > ze pewnie mozna debecik popelnic
    > to konto bylo dla mnie zbyt slamazarne ;-)

    Ale mogę z dowolnego bankomatu wypłacić za darmo 400 zł - a ja lubię
    gotówkę.
    Ja miałem Plus Konto jako skarbonkę, zaoszczędzę 36 zł za token. A co do
    karty to wiadomo: darmo dają - grzech nie wziąć ;-)

    Bogdan B.