  • 1. Data: 2003-07-03 20:36:42
    Temat: System partnerski bankier.pl
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Właśnie przeglądam stronę z informacjami o systemie partnerskim bankier.pl.
    Zastanawiam się czy warto?Mam pytana do Grupy:
    1.Jak oceniacie ten system.
    2.Jakie daje dochody miesięcznie i jak promujecie waszą działalność,
    3.Proszą o dokłady opis jak wygląda rozliczenie (miesięczne?),jak sprawa
    podatku i rozliczeń z Urzędem Skarbowym?
    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-03 20:42:12
    Temat: Re: System partnerski bankier.pl
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:be244q$i0h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > 3.Proszą o dokłady opis jak wygląda rozliczenie (miesięczne?),jak sprawa
    > podatku i rozliczeń z Urzędem Skarbowym?

    a nie lepiej isc do pracy? zysk jakby wiekszy

  • 3. Data: 2003-07-03 20:44:22
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Robert z Łodzi <p...@w...pl> napisał(a):

    > a nie lepiej isc do pracy? zysk jakby wiekszy

    Praca będzie już za kilka miesięcy.To dodatkowo.