eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSupermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach › Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach
  • Data: 2014-05-10 15:26:06
    Temat: Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach
    Od: xxx <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisałem umowę z mBankiem na konto bankowe wraz z ofertą Supermarketu
    Funduszy Inwestycyjnych. Chciałbym aby wszelkie powiadomienia o nabyciu,
    umorzeniu czy konwersji jednostek funduszy inwestycyjnych odbywały się
    drogą mailową, a nie tradycyjną pocztą.
    Udałem się do biura maklerskiego MBanku w Łodzi, ale nikt nie był mi w
    stanie pomóc. Udałem się wreszcie do Deutsche Banku i okazało się że
    muszę wypełnić formularz zmiany danych osobowych osobno dla każdego z
    wybranych przeze mnie towarzystw funduszy inwestycyjnych, tak aby
    zmienić sposób powiadamiania o przeprowadzonych transakcjach z
    listownego na elektroniczny (mailowy).

    Na infolinii MBanku nikt nie potrafi pomóc w tej sprawie, podobnie jak z
    punktach szybkiej obsługi MBanku.

    Chciałbym aby to MBank powiadomił wszystkie Towarzystwa Funduszy
    Inwestycyjnych które ma w ofercie Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych o
    zmianie sposobu powiadamiania o przeprowadzonych transakcjach.
    Jaka placówka MBanku przy pomocy jednego formularza i jednej wizyty
    pozwoli na zmianę danych osobowych i sposobu powiadamiania o
    transakcjach w ramach wszystkich funduszy Supermarketu Funduszy
    Inwestycyjnych?

    Uważam iż przesyłanie informacji drogą listowną może prowadzić do
    naruszenia ochrony danych osobowych i stwarza ryzyko przekazania
    informacji w niepowołane ręce, dlatego też występuję o możliwość
    komunikacji drogą elektroniczną z wszystkimi towarzystwami funduszy
    inwestycyjnych . MBank jako bank zarządzający platformą Funduszy
    Inwestycyjnych w ramach oferty Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych ,
    powinien mi to umożliwić za pomocą jednego dokumentu a nie odsyłać do
    każdego Towarzystwa osobno!

    Jak widać ciężki orzech do zgryzienia mają w mBanku. Napisałem do Mbanku
    i Rzecznika i czekam na odpowiedź.