  • 11. Data: 2007-01-05 08:52:03
    Temat: Re: Strajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowa
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > jak nie zalezy na karcie to mozna zagrac va banque i zlozyc reklamacje
    > wskazujac na wine banku (niedostarczony na czas wyciag) i jednoczesnie
    > zaznaczyc, ze jezeli ww. zostanie odrzucona to rezygnujesz z ich karty,
    > gdyz w innych bankach (podasz przyklad) takie reklamacje sa rozpatrywane
    > pozytywnie...

    Chyba tak zrobie - na karcie mi nie zalezy - mam dwie inne (citi i mbank). Ta
    ewentualnie moglbym przeniesc do innego banku (choc z niesplacona minimalna
    kwota moze byc trudno) - tylko sam zastanawiam sie po co...
    Tak naprawde to trzymal mnie przy tej karcie Premiumclub i znizki w niektorych
    sklepach - teraz wszystkie rabaty oddam bankowi :-) nie ma nic za darmo
    No i generuje obroty, ktore pozwalaja mi utrzymac karte za friko - ale chyba
    pozbede sie jej dla zasady.
    Poza tym to bedzie pozniej Pekao, wiec moze byc tylko gorzej...

  • 12. Data: 2007-01-05 08:56:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Chyba tak zrobie - na karcie mi nie zalezy

    przy okazji przekonamy sie jak bankowi na Tobie zalezy,
    jezeli naprawde generujesz wysokie obroty to powinni Ci odpuscic
    te kilkadziesiat zlotych kary i odsetek...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2007-01-05 09:38:14
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > przy okazji przekonamy sie jak bankowi na Tobie zalezy,
    > jezeli naprawde generujesz wysokie obroty to powinni Ci odpuscic
    > te kilkadziesiat zlotych kary i odsetek...

    Ok, napisze tutaj jak rozpatrzyli reklamacje. Sam jestem ciekaw...
    Tych odsetek to naliczyli prawie 80zl (do dzisiaj) i 50zl kary. Takze robi sie
    sporo.
    Sam jestem ciekaw czy im na mnie zalezy. Obroty moze generuje, ale do tej pory
    nie dalem im zarobic ani grosza za wydanie karty, wznowienie, czy jakies odsetki.

  • 14. Data: 2007-01-05 09:46:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > nie dalem im zarobic ani grosza za wydanie karty, wznowienie, czy jakies odsetki.

    ale na intercharge'u zarabiaja i to calkiem sporo

    pamietam, ze jak rezygnowalem z karty w BPH to mnie mocno przekonywali,
    abym tego nie robil...w Twoim przypadku jak anuluja ww. to klient nie
    odejdzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2007-01-05 11:04:10
    Temat: Re: Strajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowac?
    Od: KuFeL <kufel@tnij_to.o2.pl>

    k...@g...pl napisał(a):

    > Przedpiścy mają rację, nie masz szans na reklamację. W trakcie
    > strajku BPH wysyłał listy przez InPost, a nie Pocztę Polską.

    nie wszedzie inpost realizuje przesylki. Wtedy spada to na PP.

    --
    Pzdr,
    KuFeL / gg 71218

  • 16. Data: 2007-01-06 03:44:10
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

    > Nie

    §15
    1.Posiadacz karty jest zobowiązany do dokonywania wpłaty na rzecz Banku co
    najmniej kwoty minimalnej w wysokości i w terminie -
    zwanym dalej "dniem spłaty" - określonym przez Bank na Zestawieniu operacji.
    §19
    2. W przypadku wyboru przez Posiadacza karty formy, o której mowa w ust 1
    pkt b) Bank przesyła Zestawienie operacji przesyłką pocztową na
    adres do korespondencji Posiadacza karty w terminie do 15 dni po zakończeniu
    danego Cyklu rozliczeniowego,

    3. W przypadku nieotrzymania Zestawienia operacji, w terminie o którym mowa
    w ust. 2 Posiadacz karty winien zgłosić ten fakt w placówce
    Banku niezwłocznie.
    ------------------------

    Zgłosiłeś ?
    Jak nie, to jakie masz podstawy do kwestionowania niewpłacenia kwoty
    minimalnej z powodu nieotrzymania wyciagu w terminie?

  • 17. Data: 2007-01-06 15:07:12
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Zgłosiłeś ?
    > Jak nie, to jakie masz podstawy do kwestionowania niewpłacenia kwoty
    > minimalnej z powodu nieotrzymania wyciagu w terminie?

    Nie. Oczywiscie regulamin jest tak napisany, bo inaczej nikt by nie splacal
    kart w terminie, bo po co?
    Chodzi mi wylacznie o sytuacje, ktora zdazyla sie tylko raz na dosc dlugiej
    przestrzeni czasu, gdy wszystko bylo ok. Wiem, ze z Citibankiem na 99%
    udaloby sie dogadac. Ciekawy jestem tylko, czy BPH ma choc zblizone
    stamdardy i czy bedzie im w ogole zalezalo na zatrzymaniu mnie.
    Poza tym, oprocz tego, ze jest to moja pierwsza nazwijmy to "wpadka", to w
    dodatku okolicznosci (problemy z poczta) dodatkowo ja uwiarygodniaja.
    No nic, sprobuje zareklamowac - przynajmniej zobaczymy czym jest BPH.

    Czy wiecie, czy takie reklamacje rozpatruje ktos w oddziale, czy gdzies w
    centrali? Jesli oddzial, to przypominajac sobie te zblazowane panie, to
    chyba pojde i jednoczesnie z reklamacja (dla zasady) zloze rozwiazanie umowy
    o karte.