  • 1. Data: 2006-03-10 10:17:01
    Temat: Sluzba wojskowa i kredyt.
    Od: v...@g...com

    Mamy zdolnosc kredytowa, mozemy wiec teoretycznie wziac kredyt
    mieszkaniowy.
    Gdyby nie jedna mala przeszkoda - mój prawie-maz jest studentem, a
    na komisji
    wojskowej dostal kategorie A. Nie jest przeniesiony do rezerwy i
    przez jakis
    czas jeszcze nie bedzie. Czy jest jakas szansa, ze bank udzieli nam
    kredytu?
    Co mogloby pomóc w naszej sytuacji?

  • 2. Data: 2006-03-10 10:44:19
    Temat: Re: Sluzba wojskowa i kredyt.
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    >Co mogloby pomóc w naszej sytuacji?

    Witam
    Bylem niestety w tej samej sytaucji, ale jakos sie udalo.
    Polecam BPH, ze wzgledu na sluzbe wojskowa musialem dac w depozyt
    12 rat tytulem zabezpieczenia na wypadek poboru do wojska

  • 3. Data: 2006-03-10 10:50:28
    Od: v...@g...com

    W BPH nie mamy samodzielnie zdolnosci kredytowej, tak duzej, jak w PKO
    BP SA, a nie chcemy, zeby do kredytu rodzice przystapili.

  • 4. Data: 2006-03-14 19:31:14
    Od: "Magdalena Pucia" <magda.list>

    Uzytkownik napisal w wiadomosci
    ps.com...

> [...]
    > przez jakis
    > czas jeszcze nie bedzie. Czy jest jakas szansa, ze bank udzieli nam

    Mysmy dostali w tej sytuacji kredyt w mBanku, z warunkiem pozostawienia na
    koncie "kaucji" w wysokosci mniej wiecej 12 rat. W BPH nie raczyli nawet
    rozpatrzyc wniosku.

    Magda-
    klient - klientom, uzytkownik - uzytkownikom
    korzystac, biezacy, konto, sciagnac, zazadac