  • 1. Data: 2012-10-22 13:45:00
    Temat: Skycasch doładowanie konta
    Od: Kris <k...@g...com>

    U mnie doładowanie konta Skycasch karta jest nieaktywne- przenosi mnie do "centrum
    kart" gdzie moge dodać kartę lub zmodyfikowac dane karty.
    Czy tylko u mnie coś nie tak? Dlaczego nie moge doładować konta skycasz karta?

  • 2. Data: 2012-10-22 13:49:25
    Temat: Re: Skycasch doładowanie konta
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 13:45:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    kart" gdzie moge dodać kartę lub zmodyfikowac dane karty.

    > Czy tylko u mnie coś nie tak? Dlaczego nie moge doładować konta skycasz karta?

    mBankową KK można przez mTransfer. Pozostałymi przez centrum kart.

  • 3. Data: 2012-10-22 14:34:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 13:49:26 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda
    napisał:
    > mBankową KK można przez mTransfer. Pozostałymi przez centrum kart.

    Ok. w centrum kart dodałem kartę Sygmy jest ona tam, widaoczna ale próbuje doładować
    konto i wybieram "Doładowanie z karty Visa lub MasterCard" to mam aktywne tylko pole
    "Przejdź do Centrum Kart" a tam dostepna tylko opcja zmień lub dodaj karte.

  • 4. Data: 2012-10-22 16:00:16
    Od: Pablo <p...@g...com>

> [...]
    tylko pole "Przejdź do Centrum Kart" a tam dostepna tylko opcja zmień lub dodaj

    Doladowanie mozna tylko wykonac przy pomocy mobilnej aplikacji, niestety o
    tym nie pisza bezposrednio na www.